Taccos eller kräftor?


Publicerat den: 2010-10-29 [14:50:46]







Hej hej hallå där ute.
Idag är det fredag och fredagsmys som de sjunger på tv:n :) Hoppas många av er har ledig helg och tar vara på varje stund. " Förr i tiden" brukade fredagarna vara ganska så vilda, hahaha - men nu och en tag framåt ändrar de karaktär här hemma hos Ödåsens.
Mig gör det inte så mycket - det blir precis vad vi gör det till - och bra blir det.

Här hemma är det städat.
Jag sitter fortfarande och funderar på vad det blir för god mat hemma ikväll. Ska det vara kräftor eller taccos?
Det dumma är mitt illamående som kommer och går i tid och otid. Det värsta är att den kommer precis från INGENSTANNS. Pang säger det och jag blir alldeles stel i kroppen :( 
Tur är väl att den förvinner lika fort som den kom också.
Och tur är ju också att den där saken på vänster sida nu visar endast 49 dagar kvar till bf.

.
.
.
.
.
.
.

Far-mor
har jag också pratat i telefon med idag. Saknar verkligen henne och Vasko. Det ska verkligen bli en helt underbar sommar 2011 när vi åker ner med lilla A.
Då kommer nämligen 4 generationer att vara samlade på en och samma plats. Far-mor, pappa, jag och lilla A :) Fina kort att spara blir det när vi är tillsammans.

Och tänk alla varma och ljuva sommarkvällar när vi får promenera med A runt Varna stad.
Sitta på någon mysig taverna, käka fisk, ta ett glas vitt och bara spana in livet.
Eller så får mamma & pappa gosa med henne medans jag och darling tar en lite senare kväll ute på stan :) (mamma - där fick du en pik, hahaha).

Hur som. Fredag it is.
Må bra.
Ta hand om varandra.



puss & kram


Ps:
Avslutar med en av favoritlåtarna från 2003. En svunnen tid på alla sätt och vis.
Music: Slavi Triffonov feat Elena från Antique.
Song: Why.


Kommentarer
Postat av: britta Bloggar

Hoppas illamåendet ger sig snart! Ha en fin fredag!

2010-10-29 @ 15:17:51
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Gustaf

Hej!



Jag heter Gustaf och jag driver en sida vars url är onlinepoker.se. Mitt intresse är främst poker varav anledningarna till att jag skapade sidan, för att dela med mig mina pokerkunskaper.



Anledningen till att jag kontaktar dig är för att sidan är nystartad och jag behöver hjälp med att nå ut till andra. Jag såg att du hade en länklista på bloggen så jag undrar om du skulle kunna lägga till onlinepoker.se i den?

Som tack kan jag skicka dig en trisslott!



Om du kan länka till onlinepoker.se på bloggrullen/länklistan så maila mig din adress till mig så får du din trisslott hemskickad!



Med vänliga hälsningar, Gustaf

http://onlinepoker.se

[email protected]

2010-10-29 @ 18:00:29
URL: http://onlinepoker.se
Postat av: Martina

hej min vän!



måste först säga att vilket härligt inlägg du gjorde om hur man ska vara som individ efter att liten kommit. de var riktigt bra skrivet och de stämmer tyvärr på en hel del mammor tror jag att man tappar sig själv.



jag kommer att börja med promenader och sen öka med träning på friskis och svettis:) sen komma ut och träffa folk också. och vist kan pappan ta lika mkt ansvar som mamman:)



nä kan bara hålla med dig.



låter som ni ska ha en mysig kväll:)



tack för gratulationerna vänen

ta hand om er

kram

2010-10-29 @ 18:50:38
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Hej tösen!



Hoppas ni får en mysig kväll! Jag hade valt kräftor ;)



Vad spännande att eran tjej ska heta någonting på A, precis som våran. Vi håller de dock hemligt ;)



Kram

2010-10-29 @ 20:14:00
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Angel

Hoppas ni får en mysig kväll

2010-10-29 @ 20:43:15
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Jannie

Godmorgon vännen!

åååååå kräftor är ju SÅ fantastiskt gott!Älskar det!

Här vart det middag ute hos mina föräldrar i Onsala,så det vart en lugn o mysig kväll.Så skönt o bara bli servad hela tiden!hi hi hi



Ha ha ha Jag förstår stackars lilla Nemo!Riktigt skitväder o gå ut i.Stckar´n blåser väl bort...

Du får helt enkelt sätta honom i korgen under vagnen sen när ni ska ut alla tre.Där kommer han att stortrivas!

Hur har det gott hp Hänt något positivt?

Hoppas,hoppas...

Ha en helskön helg!massa kramar

2010-10-30 @ 10:27:06
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Åsa

Här slår också illamåendet till helt plötsligt och när som helst, inte så värst skoj... tur att det inte är så mycket kvar :)



Kramar

2010-10-30 @ 10:49:08
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis till vecka 34 =) Jag tycker att dina veckor går mycket snabbare än mina =)

2010-10-30 @ 16:26:54
URL: http://ibilderochord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin