Tack så hemskt mycket


Publicerat den: 2010-10-17 [21:48:42]

Tack mina älskade ävnner för alla gratulationer på bloggen, facebook, alla sms och alla fina samtal jag fick av er alla. Ni är alla GULDVÄRDA!!! Min födelsedag var lugn och helt underbar med familjmiddag på själva dagen och svägerska ink. hennes familj på lunch och tårta under lördagen. Mysigt!

Försäkringskassan lyckades få mig att storgråta under en liten stund på självaste födelsedagen men allt ordnade sig till det bästa senare under dagen. Återkommer mer om detta imorgon så ska ni se vad jag skrev till dem :)




Idag har vi tvättat babykläder hemma. Allt i storlekarna 50, 56 och 62 plockades fram. Pyttesmå kläder hänger nu på tork. Helt jäkla overkligt att vi snart har en liten baby här hemma att må om♥ Imorgon blir det till att vika ner dem i Smulans nya garderob.


Ps: Jag och Smulan är inne i vecka 32 nu - vilket verkligen var ett av våra största mål. Vi vill samtidigt säga GRATTIS till M & J som fått sin älskade son - på min födelsedag kom lillgrabben :)


Kommentarer
Postat av: Martina

De var så lite så med gratulationen gumman:) härligt att höra att din födelsedag var lugn och trevlig!



Jag hoppas de var något positivt du fick höra från FK men de låter nästan så! ska bli spännade att läsa imorgon!



Cornelias hand är mycket bättre idag imorgon är de nog helt borta:) och eksemen har blivit bättre dem med sen vi började smörja i Fredags " man ser vad salvor kan göra" hihi! snart babylen hud igen:)



Hoppas du haft en mysig Söndag kväll:)

kram

2010-10-17 @ 22:44:44
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Saannis - 2barnsmamma inom 1år

Hej! Jo visst är det gravid orken och tröttheten som spökar här även fast man vet med sig att den lill* har det bäst i magen så länge som möjligt. Trots vetandet kan jag inte varvar ner, hur mycket jag än försöker. Och inte hjälper det att omgivningen stressa upp en med att vi har saker som "måste" göras. Idag var första gången denna vecka som jag verkligen tog det lugnt men priset för allt stressande denna vecka var sängliggande med rejäla foglossningar att jag inte ens kunde ta mig upp förens på eftermiddagen.



Hur är det för dig själv med graviditeten? Kramar

2010-10-17 @ 23:57:54
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Sofie

Hej!



Härligt att du haft en fin födelsedag =)



Du.... jag har suttit hur länge som helst och försökt få in en såndär gravidwidget på min blogg, men det går inte.... jag kan verkligen inte. Har du lust att förklara för mig hur du gjorde? Tacksam för det i så fall...



Stor kram till dig

2010-10-18 @ 05:53:47
URL: http://ibilderochord.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad kul att du fick en bra födelsedag!



Och Grattis till att ni nu är i v. 32, vad tiden har gått fort :)



Kram!

2010-10-18 @ 07:45:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Angel

Helt underbart gumman,grattis.

2010-10-18 @ 08:59:29
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Sofie

Redan vecka 32.. höll jag på att skriva.. Känns som att det gått snabbt.. men så känns det antagligen inte för dig. Med gud va skönt att du och Smulan kommit så långt :)

2010-10-18 @ 10:26:00
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Jannie

Stort grattis till ny vecka vännen!

Inte sådär jättelångt kvar nu!Även om man själv tycker att det känns som en evighet förstås...ha ha



Det är nog fasiken enda gången som man tycker att det är kul att tvätta,stryka o vika kläder!På riktigt!Jag stod bara o njöt!Så himla mysigt...

Idag tycker jag väl kanske inte att det är RIKTIGT lika roligt...ha ha ha

Ha en underbar dag going!

O be de där idioterna dra åt he-e från mig med!!

KRAMAR I MASSOR



2010-10-18 @ 10:51:00
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Mamma till William

God förmiddag söta du.

Hoppas att allt är bra med dig denna måndag..här är det bra mår smått illa men har gjort test i går men på förmiddagen o det visade negativ men har inte fått m vecka än och mår smått illa och har många symtomer så vi får allt se o ta ett nytt test i dagarna o se men då tar ja det på morgonen bäst resultat då...Va för fina presenter har du fått? Ja det är så skoj att tvätta de små kläderna för de är så små..Ha en skön dag.kram kram

2010-10-18 @ 11:19:45
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin