Hemska mardrömmar försvinn :(


Publicerat den: 2010-09-25 [10:40:41]

Godmorgon lördag och det är en ny vecka för oss och lilla bäbben där inne. Vecka 29 nu vilket betyder att vi kommer in i vecka 30 nästa helg - som är ett av mina mål. Jag lovar att det kommer en magbild från denna veckan också. 

Inatt har jag sovit som en kratta tyvärr - IGEN. Jag hamnade i samma mardröm om och om igen och vaknade alladeles darrig och kallsvettig med tårarna rinnandes ner för kinderna. Känslan av att inse att det endast var en hemsk dröm var helt underbar och jag tackade tyst för mig själv att vi alla mår bra. Ush ush.

Näää - vi får försöka göra det bästa av dagen och jag själv sitter och väntar på pappa som ska ta med mig på lunch här snart. I Göteborg faller regnet ner men vad gör det??? Livet är bra härligt ändå




& titta vilken fin kalender som damp ner i hallen igår. Beställt från www.personligalmanacka.se
Nu har sidan uppdaterats med en massa nytt. Det går tex att välja olika storlekar och lägga in privata bilder.


På framsidan pryder lillamannen omslaget - så klart.


& vem förgyller inte baksidan - också :)


Kommentarer
Postat av: Angel

va gullig han är.

2010-09-25 @ 10:53:04
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Jannie

Tack vad du är härlig! Glad jag blir!

det är helt sjukt att huset ät vårt! Kan knappt fatta det...Har letat så länge o plötsligt står det där o så blir det vårt! Helt fantastiskt!

Huset ligger väl en tio min med bil från där vi bor nu.

Det är 114 kvadrat.Alldeles lagom enligt oss.



Ja jösses här i Kungsbacka är oxå allt verkligen svindyrt!Helt sjukt. Frölunda alltså? Har en syster som bor där.Hon trivs oxå kalasers!

Läskigt med de här mardrömmarna du har!

Hatar verkligen sådant.Så himla obehagligt när man vaknar till o inte fattar med en gång...Usch o fy.

Hoppas de försvinner snart.

tack än en gång söta du!

Ha den finaste helgen! Kram kram



2010-09-25 @ 11:42:37
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Anonym

Fy för otäcka drömmar!

:(



Men hurra för att de ej är sanna o för Alemnackaor med Nemo som modell på omslaget!!!



Puss

2010-09-25 @ 11:47:06
Postat av: Anonym

puss maja

2010-09-25 @ 11:47:26
Postat av: Josefine Eriksson

Hoppas du gillar din nya blogdeisgn nu!

2010-09-25 @ 19:46:05
URL: http://josefineeriksson.com
Postat av: Martina

hej tjejen!



Här har de blivit snyggt coh ändrat:D

jobbigt för dig med alla dem där mardrömmarna:( jobbigt sånt vill man helst slippa. inte kul att vakna gråtandes heller.



sv: jo fk kan vara riktigt dryga ibland men idag prata jag med en trevlig handläggare som förklarade att min arbetsgivare skickat in nya inkomstuppgifter för att fk frågat efter dem. men sjukt att de inte informerar en annan om det:S men ska ändå ringa lönekontoret på mån och se för jag vill ju ha dem uppgifterna också!



Hoppas ni haft en riktigt härlig dag och att helgen fortsätter så:)



kram

2010-09-25 @ 20:56:40
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Haha ja det är tur vi har dom och att dom kan tillgodo se våra "cravings"! Haha!

2010-09-25 @ 22:00:09
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Jeanette C

God kväll. Inget kul alls med konstiga drömmar. Hoppas att du slipper dem!

Vilken fin design du har här på bloggen nu. Den gamla var oxå fin men denna finare. Hur blir det vilka rutor skall du virka? God natt...

2010-09-25 @ 23:52:29
Postat av: karolin

Haha! Söt almanacka!



Vad fint du har gjort härinne! Har inte vart här på länge känns det som men det är verkligen fullt upp hela dagarna nu när jag har praktik!



Vad skönt att lilla smulan vill stanna läänge. Vart ju orolig där ett tag (för det blev ju säkert inte ni, nejnej!!) Varje dag i magen räknas verkligen och jag hoppas hon stannar ett tag till!



kramar!

2010-09-26 @ 08:30:01
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Camilla, En mammas dagbok ♥:*¨¨*:

Wow, kände knappt igen mig när jag snubblade in här idag, va fint du har gjort det! Jättesnyggt.



Kramis

2010-09-26 @ 10:56:50
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Cissi

Sånt är så jobbigt när man vaknar och inte vet om det är en mardröm eller verklighet :S

2010-09-27 @ 13:47:46
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin