1 år sedan vi fick reda på din existens.


Publicerat den: 2011-04-13 [20:28:32]

Onsdag och fortfarande ljust ute. Vi är ute efter bra skydd mot ljuset. Gärna så att man inte ser sin hand när man går in i sovrummet. Det ska vara svart som svart ska vara. De vi har nu leder till att jag får hänga upp lakan och diverse kuddar för att bomma igen... Ser ju inte klokt ut någonstans.
Korven har även varit hängig och febrig under gårdagen.
Spottade ut alla mat hon fick i fejan på mig.



Idag är det bra tack och lov. Kanske är det tänder som kommer upp snart på henne?! Lite tidigt kan man ju tycka men med superkroppen efter all kortison hon fick när hon låg i magen så skulle det inte förvåna mig... (hahaha)

Hon är iaf. lagd inför natten. Har smått börjat med det sista ur verktygen från AW kuren. Stod och ramsade som en tok innan det blev en tillrättaläggning och ut ur rummet. Inatt la jag henne på mage med det samma. Det gillas. Fisarna kommer ut lättare och hon kan röra på sig mer också.  Än är det tyst där inne. Hoppas hon sover gott. Det behöver hon allt. Lillstora korven♥ Efter påsk slår vi på stort. 4 kurdagar och 1 uppföljningsvecka. Då ni . . .


Idag är det exakt 1 år sedan vi fick reda på att hon låg i magen. Då fick pappa Pär ett MM´S med plus på stickan. Så fort tiden går. . .



Hej- jag heter Anelia och har dubbelhaka. På mig har jag en vante som plingelingar varje gång jag viftar med näven. Den kommer från Gran Canaria och är köpt av min alldeles egna faster.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du har så fin blogg! Tänkte bara höra om du märkt hur Tv4 uppmärksammar blodgivning denna veckan! Tycker det är så bra initiativ av dem. Jag minns hur du propagerade för vilken blodbrist som råder, så bra att det uppmärksammas!

Ha det gott!

2011-04-14 @ 10:15:23
Postat av: Martina

Hej tjejen!



dem har rullgardiner på ikea som är svarta riktigt bra Cornelia har sån på sitt rum och de blir riktigt svart på hennes rum:)



stakars liten som är sjuk men skönt att de är bättre hoppas hon blir bra snart. så jobbigt när dem blir sjuka:( man känner sig så hjälplös även om man har sin famn där.



mysigt 1 år sen plus på stickan hihi:) tiden går fort;O



Hur är de med er annars? så härligt vår väder ute nu:D



hoppas ni mår bra och att ni får en härlig dag

kram

2011-04-14 @ 13:46:09
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej vännen!

Du kankse också skulle kunna hjälpa mig en del den dan jag börjar plugga till ssk?:) hihi! Men jag känner att jag vill inte vara kvar på ett jobb där de är brk och gnäll, och att man knappt kommer hinna få sina raster med mer ;S ja och sen finns de ingen personal men får väll se som de ser ut och låter nu känns de inte äns kul att komma tillbaka så jag hoppas jag kan få nått på akademiska i höst tim vik till att börja med:)

känns även som de finns mer jobb som ssk:)



mne gumman, då förstår jag att de är tufft:/ är de nättersna som är jobbiga då hon inte riktigt vill sova`? finns här om du käner att du behöver prata.



jo de är rätt bra med mig har inte vart på topp jag heller mkt med flytten coh klarar inte riktigt av att de är stökigt med flyttkartnger mm och sen har jga haft mens i 7 dagar nu och blöder än så vet inte om mitt hb är så bra då jag är trött med mer men annars är de bara bra här livet leker för fullt.



Krya på dig vännen finns här fr dig

stor kram

2011-04-14 @ 21:51:33
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Cissi

Helt otroligt vad livet kan förändras under bara 1 år!

Söt hon är, rund och go :D



sv: Tack, vad snäll du är!

Linns lockar är underbara, får se om dom stannar (jag såg likadan ut som liten men har inte korkskruvar kvar).

2011-04-15 @ 08:12:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Angel

Mörkläggningsgardiner är ett tips,kolla på JYSK alldeles perfekta.

2011-04-15 @ 09:23:30
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: jenny✿

Bara på ett år så förändras det mycket. Hon är verkligen söt.

Kram på er.

2011-04-15 @ 11:05:24
URL: http://jenfager.blogg.se/
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Så söt hon är! Hon har ju föresten likadan frilla som Lovisa ;) hihih :D Blommorna på bilden är från området vi bor på. Så fint. Förlåt att jag har dröjt med svaret men min hjärna går på tomgång just nu. Hoppas ni har en fin helg :) Massa kramar från oss!

2011-04-16 @ 18:38:19
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Tova

Aw, så sööt! Åh, vad gulligt med ett mms med en plus-sticka på. Hihi. Nu är det för oss faktiskt exakt två år sen som jag blev gravid, fast det dröjde ju typ 2 månader innan jag visste om det... :P

Kram

2011-04-17 @ 15:44:17
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin