Jag och min andra man.


Publicerat den: 2011-04-05 [22:23:04]

Andra gången på babysim idag. J & M ch lille fine E var där också denna gången. Sååå roligt för de små att få plaska av sig. I slutet av lektionen är alla småttingar smått griniga och har nävarna i munnen - våran likaså. Hon hamnar i någon slags koma därefter och går knappast att väcka. Vi sov hennes sista 45 min tillsammans. Hon i vagnen på mage och jag i sängen bredvid. Mys mys.


Inatt sover jag med vovven Nemo.
Pappa Pär är hemma imorgon
och han vill inte blanda in mig i hans och Anelias nätter. Tackar jag nej?
För i helvete heller.




Ps:

 

Diskonätter då och då. Dvs uppvak gånger fler för att vagna/skaka handtag. Dock byter ramsan på henne nu för det mesta. Inatt behövde jag vagna 3 gånger ( 3 drag  aka 10 - 30 sek var) sedan sov hon hela natten lång tills jag nästintill ramlade ur sängen när jag kikade på klockan och den visade 07:05. Dock åt hon inatt. Putte bort flaskan efter 5 min :) Vi jobbar vidare...




Här är det egentid. Härligt.
Lyssnar på min andra man - dvs Zucchero. Han sjunger för mig ikväll igen. Så lyckligt lottad jag är att han är här igen för min skull. Bara så där.


Om du var här på riktigt så hade jag gett dig en kyss på din italienska kind. Smack

Kommentarer
Postat av: Martina

God morgon vännen!



va härligt att hon blir så slut efter att bada hihi! Då gör de ju sussen, mycket intryck och så ju! Skulle också vilja gå på babymassage men är så dyrt tyvärr:(



vad skönt att din man har egen tid med Anelia, sånt betyder mycket för far och dotter men även för dig:)



Hoppas ni får en härlig dag idag vännen, här hostas de en hel del från EMilia så får se hur denna dagen blir:/



kram sköt om dig

2011-04-06 @ 08:09:29
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Johanna

TACK för en underbart fin kommentar i bloggen sötnos! Allt bra med dig? Hur känns det att börja träna igen? Kram om massa

2011-04-06 @ 17:47:55
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Sanne - Mamma till Lykke

Ja väääldigt skönt :-)



vilken fin vagn, en sån skulle jag vilja ha!



2011-04-06 @ 20:07:55
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: jenny✿

Va mysigt med babysim. Fint av pappa Pär tycker jag som låter dig få ha lite egentid och att han har egentid med lilla Anelia :)

Kram

2011-04-08 @ 11:13:41
URL: http://jenfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin