Anelia x 2.


Publicerat den: 2011-08-03 [13:37:57]

Igår förverkligades en av mina drömmar. Jag var med om att få uppleva min favoritsångerska här i Bulgarien på diskoteket Extravaganza. Under några timmar så dansade vi och sjung med medans Anelia trallade på både på scen och ute bland oss. Ni vet väl att vi döpt våran dotter efter henne =) Självklart inte enbart därför men ändå...

Oförglömlig kväll som jag kommer leva lääääääänge på...





Annars då?
Är ledsen och längtar inte tills på fredag =( Våran älskade Pär åker då hem till Sverige och vi kommer vara utan honom under 13 hemska dagar. Hoppas tiden springer förbi och vi återser varandra friska och krya på Landvetter flygplats. Snart är vi tillsammans igen hemma i vårat efterlängtade hem och den underbara vardagen tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Hur kommer det sig att du inte följer med hem med manen din och få vara tillsammans i sommar värmen..

Så skoj att ni hade en trevlig fest kväll.kram kram

2011-08-03 @ 20:35:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mira

Härligt att läsa att du fått se Anelia =)



Förstår att det känns jobbigt att maken åker hem, men njut så mycket ni bara kan medan ni är kvar och du har resten av din familj kring er.



Massa kramar

2011-08-04 @ 11:19:56
URL: http://mirandalux.se
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Vad roligt ni ser ut att ha haft det :D Och jag förstår att du tycker att det är trist att vara ifrån varandra. Massa kramar

2011-08-05 @ 08:27:32
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin