Har jag sagt att jag avskyr reseväskor?


Publicerat den: 2011-08-16 [19:14:25]

Tisdag, tisdag, tisdag.
Det är tisdag idag.
Idag åker de iväg.
Min fina faster, far-mor & kusin Alex.
Den värker så i varje liten del av min kropp.
Jag vill inte släppa de.
Vill inte se några reseväskor.
Vill inte säga hejdå.

Jag avskyr reseväskor.
Avskyr hejdås.
Fasar för att aldrig mer ses igen.



När ses vi igen?

Jag vet inte...

I övermorgon är det våran tur att säga hejdå.
Hejdå Varna for this time.
Hoppas vi alla ses friska och krya nästa gång igen.
Nästa gång då huset åter får liv genom skratt & stoj.


Vad som än hänt denna sommar så vill jag att ni ska veta att jag älskar er alla och kommer alltid att göra det. Det finns ingenting i denna värld som kan komma att ändra det. Tack för kloka samtal, skratt & gråt och en massa fina stunder med er alla.


so long.

Kommentarer
Postat av: jessica-mamma till melwin

Förstår helt och fullt att det känns mottigt att säga farväl.. Speciellt när man bor sååååå långt ifrån varandra och inte riktigt vet NÄR man åter igen ses...



Fyyy.... Är imponerad av folk som har modet att flytta bort från nära och kära och starta upp ett liv på okänd ort.. Börja om från början utan tryggheten att ha sina nära, nära!!!



hade själv aldrig klarat av de..



Ja, snart snart snart åker du.. Du får försöka att inte tänka på att det är hemskt att flyga, utan på vad som väntar när resan är klar... Lyckan som du kommer att se i A´s ögon och ansikte när hon ser pappa Pär :) ditt hjärta som kommer slå dubbla slag av lycka för att ni åter är samlade ....



Även gällande farvälet från dina kära.... Ni kommer ses igen, och ACK va skoj ni kommer att ha då :)



Lycka till på hemresan, så höres vi när du åter är i götet :) rå om varandra nu det sista och krama lillsessan från mig och lilleman..



STOR bamsekramis från oss

2011-08-16 @ 23:17:30
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: Jannie

Go kväll goingar!

Å nej!Farväl är fruktansvärt!Så tomt,så tungt o så himla mycket tårar...förstår verkligen att det måste kännas jobbigt att åka hem igen.Men sen måste jag ju dessvärre erkänna att jag älskar resväskor!det är att resa iväg för mig!Till sol o värme!

så snälla underbara du,ta med dig lite av det hit hem.här är såååå grått o trist...



FÖRLÅT att vi skrämde dig med kortet!hoppas du inte fick men för livet bara... ; )

hoppas ni får en superbra hemresa o att det iaf känns lite bättre när ni väl är hemma igen!

Massa kärlek till er

2011-08-17 @ 21:18:25
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen :)

God kväll söta..Hoppas att resan hem har gått bra..Aldrig skoj att säga hejdå..Hoppas att allt är bra med dig och din prinsessa denna dag..kram kram

2011-08-17 @ 21:29:33
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jobbigt att skiljas. Sänder dig massa kramar och önskar dig och lillsnuffan en fin resa hem ;)

2011-08-17 @ 22:11:52
URL: http://htttp://www.seluna.blogg.se
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen :)

Det är en prinsessa i magen denna gång och väldigt lik sin bror...vad man kunde se på ul kontrollen i dag..hon kommer väga som prinsen vid 4 kg :) kram

2011-08-17 @ 23:05:21
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin