8 days left...


Publicerat den: 2011-08-27 [09:51:37]

Hej & godmorgon sötisar.


Det är lördag och det regnar. Åskat har det också gjort. Hur nice som helst. Jag älskar åska och tur är ju att hunden inte blir helt wako och irrar omkring. Han förstår sig inte ens på smällare tack och lov. Lite synd är det allt att darling jobbar och vi är ensamma hemma :( Okey, inte lite synd utan MYCKET. Hade fått välja så hade pappa Pär varit med oss hela dagarna men någon måste ju sätta bröd på bordet =)


Men om exakt 8 dagar åker vi till Spanien och blir borta under 10 fantastiska dagar. För mig blir det en RIKTIG semester. Hus, svalkande pool utanför, ingen släkt förutom svärfar. Inget illa menat men det blir ju som en riktig hotellsemester.


Inte behöva tänka på att träffa folk. Ta hand om hus. Betala räkningar och skatter, men framför allt är det underbart att inte kunna språket =
Slipper reta mig på taxichafförer/försäljare osv. No - no spanish kan jag kontra med och därefter gå därifrån. Skönt.


Skatten ligger och jollrar under sina första 45 min. Tror nog att det är dags att ändra om lite i hennes ät och sovtider nu när hon är så pass mer vaken och med.





Önskar alla en fin fin helg.


med dessa vackra ballonger väntade våran älskade Pär på oss förra torsdagen på Landvetter flygplats.


så roligt tycker vissa små i detta hushåll


Kommentarer
Postat av: karolin

Hej!! Vad längesen jag var härinne nu! Vad stor lillan har blivit! Jag brukade skriva härinne färut via min förra blogg (bekk.blogg.se) men tappade bort dig sen. Vet inte om du minns mig ens men nu har jag låst den gamla bloggen och öppnat en ny som är offentlig igen :) Hoppas du vill titta in:)



Jag älskar också åska! Det är högsta mysfaktorn som finns (om man är inomhus), gärna med tillhörande spöregn haha!



Hoppas allt är bra med dig och lilla familjen :)

Kramar!

2011-08-27 @ 13:21:37
URL: http://yoursofmine.blogg.se/
Postat av: Jannie

Välkommen hem going!

Men vad är det för sketväder??Du skulle ju ta med dig lite sol o värme??håller iofs med om att åskandet o blixtrandet är supermysigt,men ALLT regn...Finns ju inget stop på det!



TACK snälla du!jättekul att du gillade tatueringen.Älskar den själv!Så när blir din av?Nacken är ju supersnyggt!

O du har rätt i vanlig ordning,Newbie har sååå mycket fint,men det är ju LIIIITE för litet numera...ha ha ha Som de växer våra kelgrisar!



nu måste jag sluta.Andra halvlek på Blåvitt började precis...Hoppas ni får en supermysig kväll vännen!

O ang spanien tänker jag inte ens säga något.; )

SÅ SOTIS!!Men självklart så glad för din skull.

(lät inte alls bittert... ha ha ha )

Puss o kram

2011-08-27 @ 17:10:27
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Martina

Hej gumman!

gud va härligt med en sån semester förstår att du längtar:)

skönt att slippa vardagen och att bara vara:)



Hoppas allt är bra med er gumman

kram

2011-08-27 @ 21:33:11
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anelia du är såååå söööt!

Tant Maja vill bara äta upp dig ;)



Puss puss

2011-09-01 @ 09:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin