Lite disco har det allt varit.


Publicerat den: 2011-02-24 [10:04:04]

Godmorgon mina vänner. Inatt har det varit lite halvdisco här hemma, hahaha. Lillkorv är inne i sin 12 veckors fas och har inte vetat vad hon vill och inte vill. Vi märker dock tydliga förändringar under dagen. Nu jollrar hon för fullt, pratar, ropar och äääääälskar sina händer. Dock går det ut över sömnen (endast 5-6 timmar i sträck), vi håller dock stenhårt på rutinerna och kommer snart tillbaka till de underbara nätterna ♥

Jag överlever mina dagar genom att pussa ihjäl henne och hennes bror.
Kaffemaskinen står konstant på
och så fort mannen är hemma så är det gymmet som gäller.





Imorgon är det fredag sötnosar. Helgen står på ingång.
Mannen är hemma och jag känner på mig att det blir en uuuunderbar helg.


Världens vackraste ögon. Vi tror allt att våran skatt kommer ha lika fina, blåa ögon som sin pappa.


Kommentarer
Postat av: maja

Vackraste Anelia <3 <3 <3



Kramar från tant maja

2011-02-24 @ 12:29:40
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Martina

hej vännen!

gud så söta bilder älskar klänningen hon har på sig:)

mysigt att hon börjat hitta händer och så, händer nått nytt nästan varje dag och de är ju så mysigt:)



härligt att träna aldrig fel:) själv ska jag fortsätta med spinningen grymt jobbigt men så skönt efterått och pigg blev jag:)



när de gäller maten på emilia med att ta bort ett mål,eller inte ta bort men bytta ut. vet att Cornelia vart mer mätt på gröt än ersättning så ska ta havregröt och börja ge de till helgen 1 tsk om dagen i ca 5 dagar och sen öka sucesivt får se hur hennes mage mår av de också. när de går bra så tar jag och bytter ut sista målet ersättning till gröt på kvällen istället runt 8-9 där:) så ska inte ta bort nått utan byta ut de så jag mena:)



vet inte riktigt vad som händer i helgen, mne manen ska köpa kostym inför dopet nästa helg och jag behöver hitta kläder så lär väll bli de och sen ev ut ohc äta eller vad vi gör för att fira budgivningen och hoppas skriva avtal imon eller lör får se när de slutar men fått mer än vi trodde:)



ni då? några planer?

vist bor ni inte långt ifrån Ullared?? För vi funderar på att åka ditt till hösten, du skulle inte vilja träffas då?:)



kram

2011-02-24 @ 12:53:18
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Sanne - mamma till lykke

Ja dom är så himla fina ;-)

Helt bedårande min lilla sessa :-)



Ja det kan jag tänka mig, i turkiet med hoppas jag.

Tack, och detsamma till er :-)

kram

2011-02-24 @ 15:20:58
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Angel

en sån sötnos och vilka goa lår hihi.

2011-02-25 @ 21:13:16
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin