What a night, what a night.


Publicerat den: 2011-02-07 [10:42:33]


det här sysselsätter sig min kära make med när jag inte ser.


Gött mos vilken natt.
Korven sov från 20-03. Nattmat och därefter sov hon vidare till 06:45 då det blev ett kärt återseende igen.
Härligt att mötas av en leende liten bäbbe som skiner upp som en sol.
Om några månader börjar hon säkert att ropa: Mammaaaaaaaaa.
Om några år blir det nog: Dumma mammaaaaaa, jag vill iiiiiiiiiinteeeeeee.
Om ytterligare några år till blir det: Satans jävlaaaaaaaaa kärring.

Men just nu så tar vi vara på dessa ljuvliga leenden som hon bjuder på.

.
.
.

Jag själv har inte sovit så bra.
Har väldigt ont i magen och svanskotan. Har även haft hemska mardrömmar.
Drömde om människor som ville ta sig in i våran lägenhet för att stjäla Anelia. Och inte gick det att låsa hemmet heller. Istället förde dessa människor in sina armar i brevlådan och letade efter våran bäbbe :(

Det har känts och känns fortfarande olustigt i kroppen och jag har undrat varför.
Idag kom jag på det.
Om exakt 1 vecka är det 7 år sedan det mest ofattbara hände.
Åren går. Åren går.

.
.
.



Mamma var iaf. precis här för att ta med skatten på promenad.
Jag säger godnatt för några timmar.
Jag och Nemoshka ska slagga.


puss


Kommentarer
Postat av: Fru Saannis, 22årig 2barnsmamma

sv; Hej! Tack så hjärtligt för tipsen. Jag ska springa ner till apoteket idag och se om de har MAM First Bottle där. Tror det är själva flaskan vi har nu som hon inte kan ta riktigt från. Annars så får hon inte så mycket luft ifrån flaskan utan mer ifrån brösten. Kramar

2011-02-07 @ 11:38:07
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Martina

Hej vännen!

urch drömmer du också hemska drömmar inte kul de inte. så läskigt man vet ju inte riktigt om de är verkliget eller inte fören man verkligen vaknar.



Hoppas ni får en undrerbar dag annars gumman

kram

2011-02-07 @ 14:08:58
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh jag får sådana hemska tankar att något ska hända våran A dagtid.. ser sådant överallt. Usch så hemskt de är. Skönt med lite sömn, de skulle varit helt underbart. Borde ta vara på sådana tider bättre. Men är man dum så är man, tänka sig att man alltid prioriterar allt annat före. Iaf jag, jag skulle städa, laga mat eller ja kanske träna? Och sist sova... fast man behöver de som mest!



Hoppas allt är bra med er :-) kram till er alla tre! förlåt fyra! :-)

2011-02-07 @ 15:41:55
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Jessica - Mamma till Melwin

Heeej, hemskt med dessa "verkliga" mardrömmar... det känns som det händer på riktigt och man vaknar helt slut med gråten i halsen..



Fyy, tur att de bara var drömmar...



Härligt att lillskruttan sover bättre =) DUKTIGA LILLA TJEJ.. ha ha, hon ser ut att ha det härligt uppbunkrat när hon sover.... =)



Får man lov att från vad som hände för 7 år sedan ???



Sov gott inatt.. STOR KRAM från mig och Melwin

2011-02-07 @ 19:50:46
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Ååh vad bra hon sovit :) Synd att du inte fick lika bra sömn :( Hoppas det blir bättre inatt :)



Kramar

2011-02-07 @ 20:08:46
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Jannie

Å duktiga tjejen!

Va härligt att damen känner för att sova!

O dessa mardrömmar...Fy fan va läskigt det är.Jag hade vidriga madrömmar de första månaderna om att Victor sov mellan oss o vi mosar honom....

(får ont i hjärtat bara jag skriver det...)O svar nej,han sover inte ens i mellan oss.



Tack going!Det gick bra i söndags o det var tom riktigt roligt!Timmarna rusade iväg.Så nu känns det helt ok att jag har sagt att jag ska hoppa in vartannan söndag...ha ha ha Mesmorsan J!

Kul med Ullared!O skönt med lite folk!Ska se om inte vi kan pallra oss dit ner med.Gick rykten om att det var sportlov nästa vecka,så då vill vi då inte åka dit...



Hoppas du får en riltigt härlig dag!Trots det äckliga sketvädret på utsidan...

Massa kramar från oss o puss till finaste Anelia

2011-02-08 @ 07:26:24
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Oh yes, det bor en bebis i min mage hihihih

2011-02-08 @ 08:30:37
URL: http://saratilling.se
Postat av: Angel

haha va mysigt det ser ut :) låter som vi har likadana grannar här är det dock + gräl också haha.

2011-02-08 @ 09:01:30
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Tror du har så rätt! Jag dricker aldeles för lite har jag kommit på! :) Nu är det faktiskt bättre med värken! :)



Kramis till dig och liten!

2011-02-08 @ 15:34:04
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Heheh ja vi får njuta så länge det varar ;) Vad bra att du talar bulgariska till Anelia. Jag pratar finska och maken svenska. Hon riktigt lyser upp när hon hör finska :D Massa kramar och hoppas ni får en fin fin dag!

2011-02-09 @ 09:30:24
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin