Armar & ben åt alla håll & kanter


Publicerat den: 2011-01-28 [11:32:05]


Först sover jag gott i mammas och pappas säng.


Sedan ligger jag och sprattlar näck på min filt.


Godmorgon fredag. Världens bästa dag ju :) Vi väntar vi på mina gamla kollegor som jag jobbade tillsammans med på ICA. De kommer över för att beskåda våran lilla korv. Får man skryta om sin korv så kan jag säga att hon sov 11 timmar i natt med ett avbrott för mat. Försöker ju få nattrutiner på den lilla damen så jag själv har varit uppe en del gånger inatt men vad gör det när det fungerade. Just nu iaf. . . Man vet ju aldrig när det vänder igen. Nu är hon iaf pigg och leksugen verkar det som :) Sitter i sin babysitter och glor på en rutig rosett gör hon också. Ibland flyger armar och ben upp i luften. Hon blir lika förvånad varje gång. Mycket roande.

Vi lyssnar på musik och bakar här hemma.
Huset är städat och rent.
Mannen är ledig hela helgen.
Vovven är galen som vanligt.
Och mamma Teddy är utvilad.


Ha en superfin fredag.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder på en underbart söt liten tjej :)



Låter som en super bra fredag, ha det så trevligt!

Kram

2011-01-28 @ 13:07:34
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jessica - Mamma till Melwin

Åhh, jag tror att vi också har en sådan filt och vår Melwin verkligen ÄLSKAR den... Hans favvvo och han kan knappt somna utan att ligga och gossa in sig i den. . . . . Härlig att du är utvilad och att er sessa sover sååå bra =)



Önskar er en toppen fin helg med massa mys och trevligheter... själv är jag gräsänka tills imorgon och skall passa på att mysa, bara ja och lilleman... titta på film och ha det toppen bara =)

2011-01-28 @ 14:46:38
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: fine

gillar sista ordet. utvilad. Du är bevis på att "it can be done" - vara utvilad som småbarnsförälder!



Ja, isvak - det är nåt det Teddy. Du måste testa, helt fantastiskt! Och inte alls så kallt som man gärna vill tro..

2011-01-28 @ 21:57:51
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Jannie

Godmorgon!

Vilka heeeeeelt fantastiska bilder vännen!

Verkligen helt ljuvliga!superfina....Lilla fina Anelia!

Klart du ska skryta!Mer o oftare!ha ha ha

Härligt att hon sovit så bra o hoppas framförallt att det håller i sig.Sådär kul med alla era bilturer kan jag tro...Men vad gör man inte?

Håller med att Lundmyr är lite dyrare,men mycket är värt det tycker jag.Men vi har oxå haft lite problem med deras vanliga bodies tyvärr.Knapparna släpper osv.Men REA är bra!ha ha ha

Hoppas ni får en fantastisk start på veckan vännen!

Stor puss från V till Anelia o kramar från mig

2011-01-31 @ 07:07:03
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin