Aldrig ensam.


Publicerat den: 2011-07-03 [08:46:02]

Godmorgon söndag. Imorgon börjar en ny vecka. Den bästa av de alla. Våran älskade darling kommer ner till oss för att stanna i hela 4 veckor. Underbart är bara förnamnet =) Tänk alla promenader med våran skatt. Alla goda måltider en sen kväll i Varna. Alla mysiga yatzykvällar med ett glas vitt på balkongen. Shopping i Golden Sands, and so on.

Skatten vår ligger och sover sin första 45 minutare och jag hör att en av mina tvillingmorbröder är på ingång. Underbart att äntligen få träffa honom eftersom det nu gått 2 hela år sedan vi sågs sist. Här regnar det och är lite kyligt vilket betyder av vi är planlösa idag. Men vad gör det när man aldrig behöver vara ensam?!


Trevlig söndag.



Korven i gåstolen hon fick låna av sin kompis D.



Kommentarer
Postat av: maja

Hej finaste vännen!



Den cubanska aftonen blev riktigt grymm o jag fick även se Håkan Hellström som var där privat med sin familj :) hehe..lite coolt juee :P

Är på Asperö nu o ska strax ge mig på den gamla boden som ska få sig en makeover.

Härlig bild på lilla sötnosen,henne vill jag se mer utav här :)

Hoppas du har det härligt där borta!



Puss puss

2011-07-03 @ 11:04:36
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Vad skoj att ni har det bra där borta :)

Har rutinerna rubbats mycket eller har tösen hållit dom?



Hoppas ni får en bra start på veckan :)

Kramar!

2011-07-04 @ 08:26:47
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin