Älskade kommer idag!!!


Publicerat den: 2011-07-08 [09:43:48]

Om drygt 1,5 timmar åker morbror och jag för att hämta hem våran älskade make och pappa Pär. Nemo hänger nog också med på ett hörn. Här hemma dansar vi och lyssnar på musik. Mamma Teddy dricker kaffe, Nelly svänger omkring i sin gåstol, men ska snart släppas ner för att rulla/krypträna. Man ska aldrig någonsin hindra ett krypbarn om det inte innebär fara så klart. Här blir nog mer än 30 grader idag... puhhh.


Trevlig fredag mina vänner & ikväll skålar vi i bubbel.


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon snäckan..Skönt att din kära man kommer ner till er snart och fira semester tillsammans..Skönt att ha ett hus i värmen att resa ner till.

Hoppas att ni får en skön fredag söta...kram kram

2011-07-08 @ 09:59:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Hej fina tjejen!

Å vad kul att din älskade make kommer i dag,och din fina pappa :). Tack för komlemangerna om bilderna från kryssningen vår. Jag älskar havet precis som du säjer man tänker så bra vid havet.

Vi hoppas vi får lika kul på nästa kryssning vi tar.

I kväll ska vi ut och dansa..

Kram kram..

Postat av: Angel

Åh så härligt att familjen e tillsammans där nere nu,har en underbar semester på Gotland.

2011-07-08 @ 19:04:28
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Vad underbart att han kommer snart eller ja nu är han nog där hos er. :D Ni kommer att ha det så underbart :D 30 grader... phuuii... jag fick värmeslag idag och jag som älskar värme. Men efter en Thailandsresa har jag blivit känsligare för värmen. Vi önskar er en underbar helg. Massa kramar!

2011-07-08 @ 20:22:19
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin