En varm & lång dag.


Publicerat den: 2011-07-05 [19:03:06]

Lång och varm dag idag.
Promenad med korven vår runt Varnas botaniska trädgård nere vid diskoteken.
Tittade på alla mammor och barn. Käkade popcorn. Drack iste och gosade med våran underbara fina flicka. Vi längtade tillsammans till pappa Pär♥
Hon riktigt skiner upp när hon hör sin pappas röst genom skype =)
Dagen avslutades hos fina grannen Ivelina och hennes söta dotter.
Imorgon väntar en långprommis med våra fina flickor =)

Lilla korven var kingig idag också. Min famn duger bäst men ryggen tar sååå mycket stryk.
Hon blir arg på mig när jag tittar på henne och inte lyfter upp henne med det samma.
Hos alla andra är hon en riktig solstråle och flashar sina fina kebablår...
...riktiga gosben med massa underbara veck...
Eftersom vo lagar maten åt henne så har farmor fixat med en massa sådana goda burkar.

Godnatt från oss i Varna.



Ser ni den låga trappan bakom skatten? Den snaskar hon på när bissingarna kliar =)

Kommentarer
Postat av: jessica- mamma till Melwin

ROLIGT att du skrier fastän du är bortrest... läser att ni har det bra, dock var inte flygresan och alll problimatik runt de något vidare....



hur mår ni??? KRAMIS från Jessica och Melwin

2011-07-05 @ 21:04:50
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Hej min älskade fina vän!!

Å låter som ni haft en underbr dag kul att läsa.

Hoppas din rygg snrt blir bra fina vännen.

Är kanska säker att J hör v sig snrt.. Men om inte så sms jg honom nästa vecka.

Kram till er från mig.

Postat av: Alexandra

Det låter som ni har det alldeles underbart :)Så härligt med semester, bara mannen som fattas.

Här har vi inte semester tillsammans förens om 3 veckor.

Hoppas ni mår bra och vad stor lilltjejen blivit :) 7 månader alla redan. Känns som det var igår jag läste din blogg när du fortfarande var gravid. :)

Ha en fortsatt trevlig vistelse i Varna.

Kram från oss

2011-07-05 @ 22:48:10
URL: http://alexandrajakobsson.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Ush! Tungt att gå och bära hela tiden. Använder du bärsele?

2011-07-05 @ 22:55:12
URL: http://saratilling.se
Postat av: Nathalia

Hej på er fiasde Teddy och A!

Hoppas din har en underbar dag,tänker på er och hopps vi snart kan ses i gbg.

Kram till er från mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin