Grattis på din 7 månaders dag våran älskade skatt<3


Publicerat den: 2011-07-04 [18:57:57]

Idag säger vi grattis till våran älskade fina skatt som fyller hela 7 månader. Grattis våran finaste lilla allt på din dag som vi firade inne i Varna. Du bjöd din mor på röntgen och doktorbesök, hihihi. Tydligen är min högra sida längre än den vänstra ( vanligt ) och så är kotorna lite förflyttade längst ner, därmed smärtan. Simmning, hård säng, massage (ja tack!!!) och så rätt lyftteknik kommer ju råda bot på skiten. Smärtlindring fick jag med mig hem också men vete fan om jag ska ta dem där pillerna. Atros, epilesi och en massa andra konstigheter har jag ju inte och så är de ju inte bra för magsårspatienter. Men alternativet var sprutor flera gånger dagligen och det sa jag nej tack till.

Vet ni?


Denna veckan på fredag kommer min älskade darling ner till oss och stannar under hela 4 veckor. Underbart♥



våran sjömansflicka =)


vaktar skorna så att ingen kan ta sig ut.


en glad liten skit.


storebror ska självklart vara med och leka...


Anelia och hennes älskade youghurt burk.


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Stort grattis till dig fina A på sju månads dagen lilla gumman. Hälsa mamma från mig att jag hopps hon snart blir br i ryggen. Kul att pappa snrt kommer till er.

Kram till er från mig..

Postat av: Maja

Underbar bilder på lillan o hennes brosa :)

Tänk så härligt att de har varann!

Tänker massor på dig o er där nere i fina Varna!

Snart kommer din Pär ner till er, förstår att du längtar ihjäl dig!!! <3

Rose låter inte dumt alls,ta ett glas för mig med när tiden är inne!

Tänk för ett årsedan kunde du inte njuta av denna gudadryck :P hehe..



Puss puss love you käraste vännen

2011-07-05 @ 06:50:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Jannie

Hallå semester-firar´n!!

vilka underbara bilder på Anelia.Den översta speciellt,är ju bara såååå söt!

Men stackars stackars dig då.Vilket elände!vet ingenting om det där med tabletter o sprutor.(låter väl sådär,men det är ju inte knark vi snackar...ha ha ha)Sprutor flera ggr om dagen låter ju INGET vidare alls...hoppas verkligen att du mår bättre!



O shit vilken resa det blev på vägen ner.Fasiken va jobbigt!Tur att det ordnade sig till slut iaf.Men fan va jobbigt,när man bara vill komma iväg o "hem" så fort som möjligt.



UNDERBART!Bara 4 dgr kvar alltså!?Jiii-ha!

då lär det bli åka av minsann! ; )



Hoppas ni får en underbar dag(med ingen rygg-smärta helst...) o pussa på A en massa från Victor.Han har nog en liten crush på damen minsann!

Va rädda om er!Massa kmassa kramar från oss

2011-07-05 @ 07:52:44
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon söta..

Skönt att manen din kommer på fredag och ska fira sommaren med er i sommar värmen.Hoppas att du har bättre väder denna dag och ni får en skön tisdag..

Söta bilder på sötnosen..kram kram

2011-07-05 @ 08:34:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mira

Grattis finaste Anelia!



Nu har ni nedräkning till Pär kommer va? Nyttigt att längta ibland fast det är jobbigt ;-)



Kram vännen

2011-07-05 @ 12:00:39
URL: http://mirandalux.se
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Stort grattis till sötnosen! :) Hon är verkligen söt med sitt finurliga leende. Ser ut som Lovisa. Båda ser ut som att de skulle hitta på lite bus :D Ja visst är artikeln intressant och värt att tänka på. Jag tycker personligen at man aldrig kan ge för mycket komplimanger fast det finns dem s om tycker det. Men jag tycker också att det är super viktigt att ge andra komplimanger än enbart utseende. Ibland blir jag arg på mig själv att jag inte säger ngt fast jag tycker att ngt var bra, duktigt, fint osv. Men oftast har jag bara inte hunnit med att säga det. Hoppas din rygg blir bättre. Inte kul att ha ont inte. Svar på frågan din så är det en liten fågel som flög in på besök på morgonkvisten på jobbet. Massa kramar från oss!

2011-07-05 @ 12:08:40
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Grattis på 7 månaders dagen Anelia :)

Hon ser riktigt busig ut på bilderna :) Och hon verkar trivas utmärkt där borta :)

Kan tänka mig att ni längtar ihjäl er efter mannen/pappan, men snart är han där :)



Kramar från oss!

2011-07-05 @ 19:45:57
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin