Jag riskerar att ha dig bara för mig. . .


Publicerat den: 2011-07-24 [21:15:39]







Varna by night är det just nu.
Mannen har lagt sig innan mig för första gången i år.
Jag har valt att sitta uppe för att få vara lite Teddy.

Yao.
Galata är öde just nu.
Ja förutom hundarna som skäller då.
Appropå skällerier så har Nemo banditen blivit en riktig ganster. Han skäller på allt och alla nu för tiden...

Här om dagen när vi var ute på kisswalk, jag och Nemo då- så stannade en bil bredvid oss.
Under 7 års tid har denna bil endast blinkat åt mig men i år stannade han.
Det var en av Filkos närmaste vänner.
En kille jag spenderat mina somrar med... där och då.
Äntligen efter 7 långa år kunde han stanna och prata lite.
Jag tycker att det är skönt.

Undrar varför han inte kunde gjort så alla andra år som passerat...
Kanske undrade han vad han skulle säga...?
Kanske gjorde det för ont...?



Kanske är ett ord som ekar. . .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kanske kommer det alltid att eka.
Kanske får vi aldrig veta.

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; tack detsamma! :)

2011-07-25 @ 12:41:58
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, fina fina Teddy! Kram till dig

2011-07-25 @ 21:38:25
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin