När man mår som bäst.


Publicerat den: 2011-07-20 [21:05:39]

Ännu en dag är slut.
Till enda.
Finito.


Våran lillstora korvis är så fin.
Så social när hon ler med sina fina gropar som bildas i kinderna.
Fast de är så runda och goa så bildas dessa söta gropar.
Ja... lite får hon allt likna mor sin tycker ju jag då =)

Idag badade korvis för första gången i havet.
Eller badade och badade...
Hon doppade fötterna och älskade det =)
Hon såg både sin mor och far bli crazy i vattnet.
Här i Bulgarien säger man att det är bra med solen och sociala livet och en knippe med salt.
Ja- allt som är nono in Sweden.
Vi tar det halvt om halvt.
HLite av ditten och datten.
Man får prio när man är icke svenne =) blink =)

Jaja. Imorgon ska vi ut.
ag och mannen.
Ätaa musslor tillsammans ska vi pyssla med.
Mormor som btw är favvo, ska natta korvis.
På lördag ska hon göra det samma.
Då är det Ive och Mitko stund på nytt =)


JA men vaddå? 
Vad -
ångestkanintevarautanmamma??? 
Hon kan visst och fixar det så fint.
Herre Gud. Hon sjunger in 40 graders värmen
när vi bara vill gå och dö...

Våra älskade - De passar på att få lite egentid/vännerstund också. Alltid viktigt.
Vi njuter av tiden tillsammans och även att korvis är så nöjd med sina fina morföräldrar.


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Martina

härligt med egen tid du och mannen gumman de kan man behöva:) skönt att mormor akn ta hans om sessan.



Mysigt med bad första gången även om de bara var fötterna men de är en bit på väggen hihi!.



hur är de annars gumman`har ni de bra i varna?



ta hand om er

kram

2011-07-20 @ 23:18:57
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll snäckan.Ja våra små barn är så härliga när man ser hur de ler och får sina små smilgropar i kinderna :)

Hoppas att allt är bra med er alla & ni har haft en skön torsdag i värmen.Här är det bra men trött i kroppen men det beror nog på regninga vädret..Ha en skön kväll.NU är det inte jätte lång tid kvar tills bebisen kommer...i dag gick man i vecka 30 o nästa vecka ska ja tärffa läkaren att prata om snittet som om 7 till 9 veckor är bebisen hos oss..längtar jätte mycket..kram kram

2011-07-21 @ 16:52:33
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jannie

Hallå finingar!

NU har jag läst ikapp mig om era dagar!O jädrar vad sotis jag blir!OK, 40 grader kanske är LIITE i varmaste laget,men ändå!Hellre det än regn...

Här är så grått o tråkigt!skicka hem lite sol till oss på västkusten är du rar!



O du? Jag fullständigt ÄLSKAR bilderna på sötaste Anelia när hon badar!Så fantastiskt söt hon är.Helt galet!(jag vet att jag sagt det 100 ggr förut,men va fasiken...)Eran dotter är bland det finaste jag sett,vännen!

O Victor(eller mini-Gorbatjov snarare,efter vurpan...)han bara sitter här o sucktar!



TACk sötaste du för de fina orden om inlägget.Så himla glad jag blev!

O jag håller med dig till fullo!Livet som mamma är HEEEELT fantastiskt o lätt att man gör VAD SOM HELST för sina små älsklingar!



Hoppas allt är bra med er annars!

Njut av sol o värme för oss oxå tack!

KRAMAR i massor till er allihopa

2011-07-21 @ 19:12:54
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Såklart skall man ha lite egen tid som par också. Viktigt tycker jag! Hehe Lovisa har fått både sol och salt ;) Har badat i hav och så har hon fått smaka lite på all mat vi har ätit och det funkar bra. Såklart så får hon inget tillsatt salt i sin egna mat men jag tror att det är viktigt att de små får smaka på allt. Solat har hon inte fått men vi har inte varit hysteriska med att hålla henne i skuggan hela tiden och hon har fått fars sin pigment. Blir direkt brun.

Låter som att ni njuter till fyllo där nere :D Inte ett dugg avis nädå inte alls ;) hihih ha en fin helg och massa kramar!

2011-07-22 @ 10:45:08
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: FREDRIKA PERSSON

ha en bra kväll!

2011-07-22 @ 18:16:16
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin