Om lugna dagar. . .


Publicerat den: 2011-07-19 [06:30:25]

Godmorgon sötnosar. Vilken dålig uppdatering det varit de senaste två dagarna men så är det ju ibland.
Här hemma sitter mamma Teddy och dricker sin första kopp med kaffe.
Pappa Pär är med sin svärfar och badar i havet medans lilla skatten busar omkring här hemma.
Nemo sover som vanligt. Alldeles för tidigt för honom att gå upp =)

Här om dagen var vi på Garden party hos bästaste Ivelina och Mitko. En väldigt lyckad kväll, vilket är allt jag behöver säga ♥ Gårdagen tog vi det verkligen lungt och vilade oss.
Här är nämligen så fruktansvärt varmt att man helt enkelt inte vill visa sig utomhus.

Nä ush sicket tråkigt innlägg det blev det här.
Nu tror jag att jag får sluta skriva.

Vi hörs lite senare helt enkelt.

Puss


Godmorgon världen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt go er söta flicka är.

Låter som om ni har en underbar vistelse, härligt att ha två hem att njuta av.

2011-07-19 @ 20:33:46
Postat av: Nathalia

Hej finasde kvinnan!

Ni vekar ha det underbart men varmt. A är så otroligt sött och fin..hur klarar hon värmen?

Kram till er från mig med paniånges..

Postat av: Johanna

Tack!!!! Det är ju verkligen så jag känner. De orden säger mycket. Ska mina barn få växa upp med. Ted kan det och Lias ska få lära sig det. Ända upp till månen....och hela vägen tillbaka!!!! Har ni en fin semester? Ser så ut ;)njuter massa kan jag tänka mig! Kram på dug

2011-07-19 @ 23:15:53
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon snäckan...Söt bild på prinsessan...Här är det med varmt men det beror nog mera på mina hormoner..hihhi..Nu är det inte jätte lång tid kvar tills bebisen är hos oss.Nästa vecka ska ja träffa läkaren för prata om snittetn som jag hoppas på att man kommer få..

Hoppas att du få en fin sommar dag..hur länge skulle ni vara där nere? kram kram

2011-07-20 @ 10:39:21
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll sötis.Här är allt bra med oss alla..Här är det bara så trist höst väder..Nu får det vara nog med regn o regn..Vill ha sommar värmen o solen nu..Hoppas att allt är bra med er med och ni har det skönt i värmen.kram kram

2011-07-24 @ 21:51:26
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin