Allihopa.


Publicerat den: 2011-07-29 [22:08:35]





Fredag.
Stilla hörs havets vågor.






Lilla stumpis sover sedan länge.
Igår var hon hos morföräldrarna och mådde så gottis.

Imorgon ska vi fira här i Bulgarien att hon finns.
Hela galna släkten kommer då.
Kusiner.
Fastrar.
Morbröder.


Inte så lite galna är vi.
Vi låter och väsnas som aldrig förr.
Vi kan ibland klappa våra händisar för att en låt en sååååå bra.
Ibland kan vi stå och skaka på våra rumpor.
Men annars är vi som alla andra...



Vi hörs med kommentarer...
en annna dag helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Jannie

Hallå goingar!!

hur är det med er??

Njuter o lever livet som aldrig förr kan jag tro...

Hoppas ni får ett helt fantastiskt idag!

Tvivlar jag inte 2 sek på iofs...

Shaka asset lite för mig med!

nu är det någon som ska äta här o sen bär det av ut på grillkväll hos mina föräldrar.

Underbara fantastiska sommar!

Va rädda om er!Massa kramar från oss

2011-07-30 @ 16:11:35
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Mira

Haha, låter som att ni är alldeles härliga ju!



Kram vännen

2011-07-31 @ 00:50:46
URL: http://mirandalux.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin