Soffan, det vita bordet & ett litet PS.


Publicerat den: 2011-07-26 [21:05:41]


Nya soffan. Vi valde färgerna och därefter tog det ca 10 dagar innan den var färdig. Soffan är 1000 gånger snyggare i verkligheten och är även en 1.40 säng.


Ett litet vitt bord från Martinelli. Passar perfekt framför soffan.


Lite vitt och så min fina väska från Lisbeth Dahl. En bröllopsgåva från maken.


Ikväll tar vi det piano i Galata. Skatten sover och vi övriga glädjs över våra nya saker. Tänk att en soffa kan komma med så mycket värme =) Nä ush så poetisk jag är då...


Imorgon är det mor och far time på kvällen. Kräftisar SÅ KLART och vitt iskallt glas med vin. Härligt. Där kommer vi slagga över och dagen där på drar vi till Golden för att shoppa. Mor och far blir nog hemma för att bygga vidare på andra badrummet och trädgården men maken, skatten och jag kommer shoppa så att det blir över till oss alla=)


Ett litet PS skulle det bli ja och här kommer det.


Anelia.
Vad ska jag säga.
Jag är din mamma & har så mycket att säga.
Så mycket som skulle ta evigheternas tid att berätta.
Jag kan berätta för dig om hur efterlängtad du är.
Jag kan berätta för dig om dödsångesten mitt hjärta upplevde för ett år sedan.
Jag kan berätta för dig att vi var redo att ge upp allt och alla bara för att du skulle få finnas till.


& nu min älskade
mitt hjärta
mitt allt


...nu finns du & glädjer oss med din existens som för oss är det mest makalösa som existerat.
Varje nyp från dina små händer
Varje  rörelse.
Varje ljud.


Men älskade Anelia.
Jag tittar på dina små tossingar.
Dina små händer & fingrar.
Jag inser att ingen i denna vida värld kommer ha samma avtryck och samma lukt som dig.


Du är unik min flicka.
Vi älskar dig så mycket att ord vore meningslösa.



från detta



vi kämpade här. Du & jag.


till små tossing tossingar


till den finaste och mest älskvärda lilla tosselilla. Vi älskar dig du lilla mini människa.


& efter att fått uppleva denna kärlek
så kan jag säga att alla vakennättre ( de var mååååååååååååååååååånga)
är sedan länge förträngda. Anelia kommer att vara den som ger oss ljus i världen.
Vårat barn.
Vårat finaste barn.
Våran underbaraste Anelia.


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Hej min fina vän!

Hoppas du/ni har det underbart. Vilka snygga möbler ni har handlat tycker jag. Är hemma nu från sjukhuset och mår mycket mycket bättre.

Kram till er från mig..

Postat av: Åsa - mamma till Tindra

det är bara pa-pa som gäller här nu :P inget ma-ma som det var för några dagar sedan :) hihi!

Jodå här ålas det för fullt och ibland står hon och gungar på alla fyra som i krypställningen, men hon får inte till det hur hon ska göra för att flytta både armar och ben samtidigt, knepigt det där :P

Hur länge ska ni vara där nere? Visst var det ganska länge?



Ja visst är kärleken stort till sitt barn, aldrig jag kunde föreställa mig hur mycket man kunde älska sitt barn, och för var dag blir det mera, helt underbart och helt otroligt!



Kramar från oss!

2011-07-27 @ 08:38:13
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Det var inget litet ps ;) Så vackert! Och ja så känner man. Massa kramar till er finingar!

2011-07-27 @ 23:46:20
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Sofie

Sötaste lilla Anelia!!!!!

2011-07-28 @ 14:16:37
URL: http://ibilderochord.blogg.se/
Postat av: Jannie

Jag säger bara:

ååååååå så fint skrivet vännen!

2011-07-30 @ 16:08:49
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin