Anelias kväll.


Publicerat den: 2011-07-31 [14:17:53]

Igår var Anelias kväll. Hela tjocka släkten var samlade på en av våra favoritrestauranger precis vid havet.


Vi åt.
Vi skålade.
Kärlek.


Det var även det ultimata testet sedan SHN började. Att få lillan att somna för natten i sin vagn. Bli överflyttad till bil och därefter till sängen. Njamash problemas =) Skönt. Ikväll är min och Ivis kväll. Vi två ska ut på stan och käka gott, ses och bara vara vi.


Idag har kusinen Toni kommit ner också. Så drar jag mig några våningar ner för att se vad busen gör.


me and my girl =)


Mina älsklingar och djado Vasko =)


Skatten med sin fina mormor.


Hela tjocka släkten.


Pappa och faster. Dvs bror och syster.


Fina farmor och djado Vasko.


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Å vad härligt vännen. Jättefina bilder.

Du kommer väl snart hem igen vännen?

I går var jag och dansade salsa färsta gången i mitt liv,hur skoj som helst var det.

Kram till er från mig.

Postat av: Martina

Ni verkar ha haft de underbart gumman;) hoppas allt är bra med er men av inläggen man läser verkar ni ha de riktigt härligt tillsammans med familj, släkt och vänner. Kramar

2011-07-31 @ 16:32:39
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll snäckan..Härliga bilder på er alla.Här är allt bra med oss alla...Det blir vanlig förlossning för jag ångrade mig..

Hoppas att man inte behöver gå över tiden för jag börjar tröttna..hihih.underbart att vara gravid men nu vill jag ha bebisen hos oss.

Ha en skön kväll.kram kram

2011-07-31 @ 22:45:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Hej min vackra snälla vän!

Tack så mycket för det du skrev i min blogg.

Å min dejt med T var helt underbar vi ska snart ses igen ler. Jag ska försäka komma till gbg innan jul,skulle vilja gå på julmarknaden och åka till Ullared.

Kram till er från mig.

Postat av: Johanna

Underbart!!!!!

2011-08-02 @ 08:35:45
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Деси

Како ще може ли да ми пратиш снимките от събота ;]

2011-08-02 @ 21:39:14
URL: http://www.facebook.com/home.php
Postat av: Jannie

Godmorgon going!

Vilka underbara bilder!Massa massa kärlek!Det bara strålar om alla.Kan tro att det verkligen blev en helt underbar dag!

O så en liten egenkväll!Va kul.Hoppas ni hade det galet bra med en massa goa drinkar.

(du får tjoa till om du vill ha resesällskap nästa år...stället verkar ju HELT lovely)



Tack sötaste du för gratulationerna!

Nä du,inte fasiken trodde man det.För två år sedan hade vi precis påbörjat våran IVF-behandling o hjärnan va överallt...

Hoppas ni får en härlig dag idag med vännen!

Solen skiner iaf här hemma med!Kramar i mängder

2011-08-03 @ 08:06:51
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll snäckan..Ang snitt var för jag ville ha det gör det var när syres bris när jag födde fram min prins men när jag träffade läkaren så ändrade jag mig men ska träffas igen några veckor innan så slutför vi om det ska eller inte bli...För just nu ligger barnet upp med huvudet så vi får se hur det ser ut tills nästa kontroll..Hoppas att ni har det bra i sommar värmen.Här är det jätte bra med oss alla..Skönt med lita egen tid nu ..Ha en skön kväll fina du..kram kram

2011-08-03 @ 19:55:07
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: maja

Vilka ljuvliga bilder på dig o hela tjocka släkten <3

2011-08-03 @ 21:08:26
Postat av: Деси

Како това ми е e-mail [email protected] може да ми пратиш снимките там мерсии предварителноо .. ;] много целувки и прегрътки на малката балерина :)

P.s Ако имаш facebook може да ме намриш там :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin