Hejdå Sverige & min älskade. Hej hej Bulgarien- Varna.


Publicerat den: 2011-06-26 [19:26:49]




Kl: 04:00 stiger
hela familjen upp för att påbörja våran färd mot Bulgarien, med mellanladdning i Wien. Anelia, Nemo, mamma och jag lyfter imorgon kl: 07:00 från Landvetter flygplats. Min älskade make och pappa kommer ca 2 veckor senare =( Ni anar inte hur mycket jag kommer att sakna de och längta tills vi åter är en familj.


Väskorna är iaf fullproppade med bagage som kommer att behövas under våra 2 månader nere i värmen. Imorgon kommer min far-mor att få träffa sitt första barnbarnsbarn för allra första gången. Sååå spännande =)

Jag behöver väl inte säga att jag är megarädd för att flyga och inget vin passar sig till 07 på morgonen med hund och barn, hahaha. Men vi får hoppas att de håller mig sysselsatta hela vägen, inget jag dock tvivlar på.


Jag älskar er alla som blir kvar.
Vi ses snart igen.


Hej då Göteborg för ett tag fram.


Mina vackraste hemma i soffan.


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll vackra sötisen..

Låter som du hade en mysig midsommar i mitt vackra skåne med fin kära familj...

Förstår att du kommer sakna din man när du är från honom 2 hela veckor.Men du kommer få det så mysigt med din mamma i huset och värmen.Hoppas att resan ner kommer gå bra och du inte är allt för flygg rädd...Ha en skön och härlig resa ner till värmen.Sola o bada och shoppa för mig med..Kram kram krma

2011-06-26 @ 20:40:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: maja

Ha nu en underbaaaar semester i varna hjärtat! Så ses vi snart igen <3

Lovar att hålla ställningarna här hemma tills du är hemma igen ;)



Puss puss



Majsan

2011-06-27 @ 08:10:57
Postat av: Martina

God morgon vännen!

Förstår att du kommer sakna din man men 2 veckor kommer att gå fort, ska du se...tiden rusar ju som aldrig förr haha! Du får passa på att umgås med släkt coh vänner för fullt där nere:)



tack för gratulationerna gumman:) va riktigt mysigt! och jag är riktigt glad att båda barnen närvarade.



Hoppas flygresan går bra och att ni får de varmt coh skönt



stor kram från oss!

2011-06-27 @ 08:55:53
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Jeanette C

Ha en underbar semester!!!!!!!

2011-06-27 @ 17:54:56
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Hoppas flygresan gick bra. Kan informera att även jag är flygrädd men nuförtiden hinner jag inte vara det med tanke på dottern. Ha det nu så underbart i värmen. Massa kramar från oss!

2011-06-27 @ 19:59:13
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Jannie

Åååå... Kommer sakna dig massor vännen!

Men hoppas nu ni får en helt underbar fantastisk sommar!!O 2 v kommer att gå så fort!

Mys att farmor sla få träffa sitt barnbarn för första gången.Så spännande!



O vadå fö tidigt att dricka vin??ha ha ha

Varken barn eller hund kan ju rymma på planet.Perfekt!

Njut nu ordentligt av semestern hjärtat!

Inte alls sotis...Nähä-då... Jo!!

Va rädda om er.Massa kärlek till er allihopa!

Puss o kel från Victor o mig



PS Å tack för alla sköna kommentarer du lämnar jämt!blir så glad för alla söta ord om VIctor oxå!Puss

2011-06-28 @ 07:23:06
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Angel

Ha en underbar semester.

2011-06-28 @ 20:19:43
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag hoppas att flygniongen gick bra =)



Hur länge ska ni vara borta?

2011-06-28 @ 22:51:03
URL: http://saratilling.se
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Hoppas ni får det helt underbart där borta :)

Njut och lev :)



Kramar från oss, vi finns kvar när du är här igen :)

2011-06-29 @ 15:15:21
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin