Helg, studentskiva & mys nalkas.


Publicerat den: 2011-06-09 [20:03:42]

Bra dag trots regn. Skönt att få svalka av sig lite, men kommer på att vi snart kommer att vara nere i Varna och där är det vaaaaaaaarmt =) Värmen där är helt av annan sort och kvällarna är sköna och svala. Speciellt vid havet ♥längtar♥ Annars har vi mest myst här hemma. Pysslat men absolut ingenting. Strålande =)

Men imorgon är det dags för stundentskiva. Våran älskade K ska ta studenten och självklart kommer vi alla att närvara. Lillgrabben har ju blivit stor. Första gången jag såg honom var han två månader och en liten plutt <3 Denna helg ska vi även fixa pass till mannen i huset, Pär då och till lilltösen vår. Nemo ska få sitt sista vaccin imorgon och det blir jag som får ta med honom dit. Illa, illa. Jag bölar typ varje gång. Mesig som fan är jag. Men det är ju för det bästa och det bästa får våran fina lilla grabb.


Vi ska även inhandla en ny paraplyvagn med fullt liggläge. Är lite tveksam på om det blir här i Sverige eller om vi väntar tills vi är nere i Varna?!? Jag är ute efter en vagn där Anelia kan vara vänd mot mig. Vill inte ha henne tittandes på allt och alla.



Kan någon tipsa om någon bra?
Chicco Liteaway är snygg, praktisk och rätt bra pris -  men där tittar barnet fram så den går nog tyvärr bort :(


Helgen bjuder för övrigt på Majamys under lördagen. Det ser jag verkligen fram emot ♥


Imorgon svarar jag på era kommentarer. Nu blir det är skön dusch och kel i soffan med mina pojkar. Godnatt på er.




Japp, barnen här hemma är uppklädda när Sverige spelar =)


Kommentarer
Postat av: maja

Teddy o majsan myyyys slår allt!

Längtar till lördag :)



Anelia är lika sööt som vanligt o jag förstår du längtar efter Varna värme! En vacker dag följer även lilla jag med ;)



Puss puss darling

2011-06-09 @ 20:13:18
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Å så söta :)

Här har det varit 30 grader i skuggan hela veckan önskar det kunde komma en regnskur snart, är så hett och dålig luft :(



Hoppas ni får en mysig helg :)



Kramar från oss :)

2011-06-09 @ 20:58:26
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Mira

Hej vännen! Har du kollat in dessa från Tyskland?

http://www.babyparadies-shop.de/store/product_info.php?language=en&info=p9690_Quinny-ZAPP-XTRA-REBEL-RED.html&XTCsid=5d461551a8aa557c7f5deaa396548537



Går på ca 2000 men den är vändbar, 3 olika lägen osv. (tror dock att det bara är fullt liggläge när den är framåtvänd). Har sett ett par bloggerskor skriva om denna och de har varit supernöjda.

Funderar på att beställa en sån själv.. =)

Kramis!

2011-06-10 @ 12:49:55
URL: http://mirandalux.se
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll söta..Söta bilder på sötnosen och fina hunden.Ha en skön kväll.kram kram

2011-06-11 @ 18:10:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Hej snyggingar! Kan varmt rekommendera Bugaboo Bee! Den använder vi och hela familjen är super nöjda. Barnet är vänt mot en, har fullt liggläge och ligger och sitter skönt i den. Lätthanterlig och stor varukorg. Vad mer kan begära. Visst är den dyr men går att köpa på blocket och det gjorde vi. Oooh vad ni kommer att ha det underbart i Varna. Har aldrig varit där men ngn dag skall jag ta mig dit. Massa kramar från oss!

2011-06-12 @ 12:32:46
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Anna

Dom två första nätterna gick bra. Behövde inte alltid ramsa när han vaknade, vilket jag kanske borde ha gjort. Denna natt var inte lika roligt. Kanske det var så att han äntligen har fattat och att det är för att han var arg som det står i boken som dom kan bli. Jag var också för trött för att ge honom bekräftelse ramsan när han hade somnat in jag hade redan somnat om. Sen vaknade han från 4 fram till 6:30 flera gånger men somnade om. Sen grät han i ca 40 min och det gick inte att få honom att sluta gråta. Att man kan stålsätta sig som mamma och låta han göra det är helt otroligt. Tillsalut när kl var 7 gick jag in glad för att få han glad innan jag tog upp honom ur sängen. Ska verkligen inte ge upp! Men ändå frågar man sig hela tiden, gör jag något fel?

Uppföljningsveckan, hur gick ni tillväga med den? Man ska ha tiderna stenhårda och inte allt för mycket som händer runt omkring men är det något mer?

Hur fick du kontakt med en diplomerad kurare? Genom forumet?

Hoppas att det är ok att jag frågar dig frågor och tips?

Vilken söt liten tjej och även hunden har sverige kläder så roligt :)

Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Hahah du är som jag, älskar också vagnar. ;) Har tre jag med! Haha galet! Det blir säkert super bra, det viktiga är att ni är nöjda. Massa kramar från oss!

2011-06-13 @ 20:11:12
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin