Låt mig presentera: Nemo den korthåriga chin.


Publicerat den: 2011-06-22 [20:37:47]



Hos frissan har vi varit med våran lille grabb. Hans tjocka päls är ett minne blott nu, hahaha. Endast svansen och hans öron är långhåriga. Detta för att han inte ska lida av det varma klimatet nere i Varna. Lille gubben hade varit jätteduktig och var så glad och stolt när vi hämtade honom efter 1,5 timme.

Under tiden som han klipptes passade jag på att hälsa på min gamla skola- The english school in Gbg. Där fick jag träffa den striktaste men bästa läraren som lärde mig riktig skolgång. Tänk att det är mer än 13 år sedan vi sågs sist... Tiden går. Själva skolan är idag helt makalöst utvecklad och barn står på kö för att kunna på en plats där. Jag hörde något om förtur om man varit elev där tidigare . . .


Yaoooo. Reseväskorna ska packas imorgon. Skåne väntar hela helgen och på måndag morgon är det bye bye Göteborg.


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Å vad fin eran lilla grabb blev tycker jag.

Låtter spände att komma och se sin skol efter så lång tid. Synd att ni inte var hemma när jag kommer till GBG,men vi hinner ses efter ni kommit hem lovar. Vill ju få träffa er med vännen.

Kram till er från mig.

Postat av: Martina

va söt han blev syns ju inte så mkt och förstår att han måste tycka att de är jätte skönt med att vara korthårig om de är så varmt klimat där nere.



kul att hälsa på sin gamla skola också:D



ha en fortsatt bra kväll vännen

kram

2011-06-22 @ 22:23:25
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: maja

Min älskade lilla gudson sååå stilig han blivit!!!

Miss youuuu!!!



Puss majsan

2011-06-22 @ 23:33:51
Postat av: Jannie

SÖTNOSEN då!!

2011-06-28 @ 07:19:03
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Johanna

SÅ FIN HAN ÄR!

2011-06-29 @ 19:10:55
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad fiiin han blev, han har en så... mumsig färg haha!



Härligt att ni kom fram till varna till slut, hoppas ni får underbara veckor där nere!



Kramar

2011-07-01 @ 21:45:22
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin