Tydligen har jag varit jättesnäll =)


Publicerat den: 2011-06-13 [20:40:48]

Men alltså se vad min söta man tvingade mig att handla under helgen. Det blev ju över från skatten och då tyckte han att jag skulle vara så fin i den här. Skitsöt klänning som passar perfekt.




söta knappar med ankare på. Klänningen kommer från MQ.


Och idag kom älskade maken hem med paket åt sin fru. Denna söta som jag längtat efter så länge. Kommer från Lisbeth Dahl.


Söta prickar.


Kort efter studentfirandet i fredags. Sitter på våran sköna balkong och tar oss lite vitt. Lillan sover...


Lillemannen tog det lungt han också.


Skittråkigt att åka bil tycker stumpan.

.
Leka är roligare

Trevlig måndag mina vänner. Om exakt två veckor flyger vi till Varna =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för dina ord som uppmuntrar mig. Vi har haft fasta mattider men sovtiderna har vart sådär med. Förmiddagen har alltid funkat men så har han inte sovit tillräckligt på eftermiddagen och då har den blivit uppdelad. Men har sett till att han har sovit en viss antal för att inte sova för många timmar och inte precis innan läggdags.

Nattningen var mycket ledsen kille som la sig och som vi fick ramsa många gånger. Känns som om det blir värre för varje dag, men det kanske är för att han börjar fatta. Kan också vara att han är för trött, vet inte. Men än så länge är det ju för tidigt för att säga något :)



Jätte fin klänning väldigt snällt av mannen! Har du sådan tur att han hänger med och är smakråd. Min säger bara jag väntar här utanför medans jag då går in och köper ändå inget.

Kram kram

2011-06-13 @ 20:59:33
URL: http://minbebis.com/blogg/annasdagbok/
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Idag tänkte tösen ta sig framåt men det slutade med att hon gjorde som hon gör i vår säng nämligen slår ner huvudet så hon slog ju nu i näsan i golvet och jisses så hon tjöt efteråt :( Stackarn :(

Nej vi har inte säkrat hemma ännu, men vi borde nog börja göra det för jag tror inte det dröjer länge före hon är överallt...

Men det är ju hur mycket man ska säkra också, vissa säger att man ska säkra allt och vissa säger att man ska säkra en del...

Hur har ni tänkt göra?



Kramar från oss :)

2011-06-13 @ 21:15:09
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: maja

Jätte fin klänning o väska :)

Och tack för sistens gumman va

kuuul vi hade!!!



Puss puss

2011-06-13 @ 21:21:37
Postat av: Martina

God morgon gumman!

Jätte snygg klänning förstår att du vart nöjd över den:D och jätte söt plånbok eller va de nu heter kommer inte på namnet nu hihi!



underbara bilder på Anelia och vovven er:D så söta!



Cornelia tackar för gratulationerna:)



jo de var riktigt härligt med fotvård kändes att man behövde unna sig de och få egen tid:)



Hoppas ni får en underbar dag, härligt att ni snart åker iväg till Varna:D förstår att du längtar!



kram

2011-06-14 @ 08:27:42
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon vackra du..Så fin klänning,,kommer sitta ur snyggt på söta dig.Det blir lätt att man shoppar till de små och glömmer sig själva då och då..

Hoppas att allt är bra med dig denna tisdags morgon.Här är man en trött mamma men kommer säkert piggna till under dagens gång. Hoppas att du får en fin tisdag,,några trevliga planer inför denna dag?

På torsdag är det vecka 25 man har fått..tiden går så mycket snabbare denna gång än med prinsen i magen...Den vagnen som vi kommer köpe vet jag inte vad den heter..Ha en skön dag söta.kram kram

2011-06-14 @ 08:52:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mira

Så bra att du blir lite bortskämd! =) Det är du värd tjejen.



Hur mycket längtar du till Varna nu då, kan tänka mig att du har nedräkning! Mysigt!

Vi sticker till Italien (och makens föräldrar) en sväng nästa vecka, blir härligt. Italiensk mat, goda viner och bad i hav.. lovely!



Många kramar vännen

2011-06-14 @ 11:24:24
URL: http://mirandalux.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3

2011-06-14 @ 18:57:38
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Jannie

Så himla fina ni är!!!

O vilken supersnygg klänning du har shoppat!

Kan ju knappt märkas på kontot,efter alla miljonvinsterna...

Tänk vilken tur vi har!både tur i spel o kärlek minsann!ha ha ha

TACK för komplimangen.Kan lätt erkänna att jag ska hälsa syrran att du tyckte vi va lika.Hon är 10 år yngre,så YES det tar jag som en komplimang!

WHAT??Då är ju du superbundis med Rolle ju!vilken grej!Han verkar verkligen vara supertrevlig den karln.sen att han är i helt fel lag är ju en annan femma...



Hoppas ni har en härlig dag.Trots sååå trist väder!

Vi har precis kommit in från en promenad o nu sover chefen.Massa kramar

2011-06-15 @ 12:38:05
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Sofie

Jättesnygg klänning! Vill också ha!! :)

2011-06-18 @ 11:07:07
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin