Och mammahjärtat brast. . .


Publicerat den: 2011-03-08 [21:30:52]

Faaan, jag har inte bloggat på år och dar.
Fan fan fan :(


Men Skåne var underbart och sedan har korven fått sina 3 månaders vaccinationer och haft jättehög feber natten till idag. Glad var hon ändå men helt lealös i sin lilla kropp hela natten lång.
Förstår ni att mammahjärtat brast när de stack henne i de båda runda och goa låren :(
Idag mår hon iaf bättre och har babblat en massa under dagen.
Sovandet är helt åt helvete men det tar vi tag i när den här fasen är över.
Och när hon fyllt 4 månader så kommer jag att förvandlas till en diktator under en vecka, sedan ska det tydligen sitta, hela natten lång också :) Hoppas, hoppas.


Ja just det.
Jag ska lära mig att baka sådana där vackra tårtor som man har på tex dop och bröllop. I dagarna kommer en massa saker att handlas hem för att öva mig.
Men det tar vi en annan gång.


Mannen har natten.
Jag har nog inte sovit ordentligt på 40 timmar.
Natti.

Kommentarer
Postat av: Mira

Hoppas du fått sova ut ordentligt vännen!

Här är vi vakna- p.g.a jetlag. Jag och Ella vaknade 1.30, skoj ;)

Kom hem i måndags kväll och nu är det dags att ta tag i vanliga livet igen. Rätt skönt att vara hemma igen. =)



Det är så fint med egna tårtor! Jag kan inte göra snygga själv, min syster brukar få göra åt mig! Hon är superduktig.



Massa kramar

2011-03-09 @ 04:29:42
URL: http://www.mirandalux.se
Postat av: Jessica - Mamma till Melwin

Stackars lilla tjej... Dessa dumma sprutor ... Nödvändigt ont som man säger.. Men som du skriver.. ÅHHH va ont det gör i hjärtat!!!!



ärligt att hon är piggare... Det är väl som sagt bättre att ta tag i nätterna när denna period lugnat sig......



Härligt att ni hade det toppen :) åhh, du får lägga ut bilder på dina "träning verk" du donar med hemma sen...



Allt väl annars...



Och får jag fråga



HUR MÅR DU??? man hör så ofta hur mår ni, men nu undrar jag hur DU mår...



KRAMAR i massor

2011-03-09 @ 07:49:28
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej gumman!

Jag förstår precis hur du känner dig, de där sprutorna är hemska:( dem är ju bra men ack så de gör ont i mamma hjärtat när de små skriker:/ Hoppas hon mår bra.



Åhh vad spännade att du ska test baka tårtor spännade:D jag ska själv testa på sånt också, har tänkt att göra Cornelias tårta till när hon fyller 3 i sommar:) men får väll se.

De måste du berätta mer om:D



Hoppas allt är bra och att du har fått sova i natt

kram

2011-03-09 @ 08:11:26
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Tindra fick sin spruta i måndags och det var inte alls kul :( Hålla i henne och se hur de pickar, nej fy usch! Fasar redan för nästa gång!

På kvällen fick hon lite feber och var gnällig, men annars var det inget mer... hoppas det går snabbt om hos er också :)

Hur stor är tjejen er nu?



Hoppas ni får en toppen dag :)

Kramar

2011-03-09 @ 08:15:12
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Hejsn vännen!

Fick du mitt sms? Jag och maken har talat om en helg i gbg. Ftedag till söndag. Jag skulle vilja se trolskogen den heter väl så? Sen Skule jag vilja att du visar ditt jobb,jag är nämlig föd på förlosningen du jobbar på ler. Sen skulle det vara kul att åka till ullared. Kommer ha med kamran och ta massa bilder ska bli så kul att ses vännen.

Krammmmmmmmmmmmm.

Postat av: Nathalia

Hej gumman!

Jag hoppas du har fått sova nu och att A mår bättre.

Gumman fick du mitt sms? Jag och maken har talat om att komma till gbg fredag till söndag och hitta på saker i vckra gbg. Jag har hörts talat om trollskogen ditt skule jag vilja gå,sen skulle jag vilja att du visade ditt jobb. Jag är nämig föd på denn förlosning du jobbar på ler. Är det långt till Ullared från er gumman? Vi måste bestämma en helg när du och maken är ledig så vi kan ha en mysig och kul helg ihopp. Kommer ha med kamran och ta massa kort. Just det maken min vill till liseberg med.

Jag ser vergligen fram att ses gummman.

Ps finns det något bra och biligt hotel i närhetern v var ni bor?

Krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin