Nä men vi väntar... tills på måndag.


Publicerat den: 2011-05-13 [20:38:18]

Fredag mina vänner. Fredag. Yayyy. Världens bästa dag! Vi skulle ju börja med Aw inatt. Vi hoppar det denna helg och börjar på måndag istället. Måndag är ju veckans första dag och därmed kurens första dag. Jag tror dock att det blir en minikur med tösan vår.

Hon har standardmodellen, verktygen och ramsan med sig under dagen. Hon lägger sig utan problem. Vaken lägger hon sig. Vi väsnas och hon sover vidare, precis som under dagen. Hon sover tom bättre då det är ljud. Nappen ska ju bort och ramsan jobbas in nattetid. Thats it.

På måndag så.
Jag lovar. Då kör vi. Känns bättre så ♥

Och nej. Jag vet väl att många inte gillar AW men jag älskar hennes sovmetod. Tycker att det är superviktigt att bekärfta barnet då det gråter och i slutet av kuren få den lilla korven att sova gott och somna själv.

Vad kan vara fel i det?

Anelia är glad då hon läggs ner
under sina lurar på dagen. Men hon somnar själv. Hon vet NÄR (gnugga ögonen, dra i öronen, smågnälla, inte bry sig om mig).
Hon vet också HUR. (lägger sig ner då gardinerna är neddragna och ramsan dras. )


♥ Magiskt måste jag säga.

Japp jag som mammma ska självklart samla ännu mera mod tills på måndag. Men måndag it is. Lovar att inte ändra!!!


Kuren kommer gå galant.
Minikuren som sagt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin