Och så blommar det i skallen . .


Publicerat den: 2011-05-31 [22:30:00]

Imorgon är min snygging till man hemma.
Vi har idag suttit på balkongen och druckit lite vin. Pratat om just livet.
Livet är viktigt att prata om.

Intervall spinning körde jag på SATS idag.
Fasen så jävla hårt alltså.
30 ske hårt, seda lungt 30 sek gånger 6.
60 sek hårt, sedan lungt 60 sek gånger 6.
90 sek hårt, sedan lungt 90 sek gånger 6.

Förstår ni att det haglade ner svett ifrån mig?
Jävlar vad hårt det var men ack så underbart.
Själv brukar jag tänka- Ska jag inte ge mitt allt så kan jag lika gärna duka upp med bullar och chips.
Ja men så är det.

Det är likadant med städningen.
Har man tänkt sig att inte städa under hyllan så ska det inte städas alls tycker jag.
Fusk är fult.
Jag minns att pappa alltid sa så här då jag bodde hemma.


Ja.
Han kunde komma hem och så berättade jag att jag hade städat.
Glad var jag över det. Glad som en full på fredan.
Han gick fram till tvn och drog fingret över den och man riktigt såg strecket som dammet bildade.
Jag försökte komma på där och då en bra ursäkt för dammet på den jäkla tvn...
Men jag kunde inte.
Dumma jävel tänkte jag.
Varför har jag inte dammat av tvfanskapet. . .
Varför?
Den står ju där och är så stor och så har jag inte dragit dammtrasan över den...

Men min far,- Han flinade och sa att nästa gång, då jag har tänkt mig att städa så kan jag ju göra det lite ordentligare.
Lite skäll fick man ibland, men inte mer än så.


Men man lärde sig.
Det var tufft och man svor.
Där och då.

Men det gav ju resultat.
Svetten kan lacka än idag...

och städar jag ju bättre =)


puttelite iaf...


=)

Kommentarer
Postat av: maja

hahahah..

Du är för rolig du söt!

Ses snart? :)



Puss

2011-06-01 @ 21:15:30
URL: http://majalovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin