Sova hela natten startar inatt!!!


Publicerat den: 2011-05-16 [08:29:38]


Vad sa du att jag skulle göra framöver nattetid?


Sova? Hahaha- vi får väl se morsan :)


Du ska alltså ramsa- hahaha. Vad skoj :)


Godmorgon måndag och en ny vecka.
Inatt börjar vi med Sova hela natten kuren av Anelia.
Jag är inloggad på forumet för peppning. Har boken framme och ska inatt och imorgon natt ligga utanför hennes rum för att kunna agera med det samma.
Det är så här att nu får det vara nog med dessa nattliga uppvak.
Ingen mår bra av uppvak stup i kvarten.
Nappjäveln ska bort,
iaf nattetid. Den stör endast oss alla.
Tycka vad man tycka vill om AW som sagt. Kuren bygger på bekräftelse av barnet då det vaknar upp och grundar sig på att den lilla ska kunna somna om själv, tryggt i sin säng.
Så jag kommer att uppdatera er precis som jag lovade för några veckor sedan.
Det kommer därmed en ny kategori här på bloggen.
Sova hela natten - heter den.

Trevlig måndag mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till melwin

Godmorgon :) ja.. Ny vecka och nya utmaningar, äventyr väntar...



Är MÄKTA IMPONERAD av ert tålamod och kämapnde kring Anelias sömn.. Inte många som hade orkat kämpa så mycket.. En guld stjärna till dig/er.... Övning =ger färdighet och ofta resultat som gynnar alla parter :)



Jasså, du har både hund och man som snarkar... Jag kanske inte skall klaga så mycket då :) ha ha....



*

*

All lycka till er gällande kommande nätter med sömnen, ni kommer fixa detta galant :)



För övrigt önskar jag er en bedårande vecka... KRAMIS

2011-05-16 @ 08:40:53
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Tycker ni är så starka när ni tar er ann detta :)

Men jag kan förstå det och jag skulle nog pröva detta jag med om inte våran tös skulle sova hela natten, för de borde ju kunna göra det vid det här laget! Håller tummar och tår för att det går vägen för er och det ska bli intressant att följa med hur det går och hur du tycker det börjar gå lite längre fram!



Trevlig måndag på er :)

2011-05-16 @ 10:11:48
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej vännen!

du är stark och med den viljan du har att de ska lyckas så kommer ni garanterat att klara av det tillsammans. de kommer gå bra. förstår att natt uppvaken är jobbiga...men så som ni kämpar ni kommer klara detta:)



härliga bilder annars på tösen hon är ju underbart söt:)



ha en härlig Måndag gumman

stor kram

2011-05-16 @ 10:28:56
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oj oj oj, det lyser bus i ögonen på lilla tjejen ;)Hon ser road ut inför den kommande kuren:) Ser fram emot att få läsa hur det går för er. LYCKA TILL och jag väntar spänt på nästa inlägg :)

Kram kram från oss.

2011-05-16 @ 20:38:11
URL: http://alexandrajakobsson.blogg.se/
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Lycka till vännen! Det kommer att gå så bra så! Massa kramar till er sötnosa!

2011-05-16 @ 23:11:42
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Zaynab

Lycka till!!!!

2011-05-18 @ 23:43:33
URL: http://www.zaynabsblogg.se
Postat av: Jannie-mamma till Victor

Världens finaste tjej!

O vilka kläder sen då.Ljuvliga!Sen slår de iofs inte Anelia själv,men de var verkligen superfina!



Kul läsning det här med sömnen.Eller kul o kul,ja du fattar.Intressant kanske låter bättre...

Håller tummarna att ni grejar det!

massa kramar

2011-05-19 @ 07:59:55
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin