Nu ska Sverige utvisa 91 åriga, dementa ...


Publicerat den: 2011-10-18 [09:55:01]

Ganna tillbaka till Ukraina. Hon är sjuk, gravt dement och har INGEN i Ukraina som hjälper henne. Hur kan det gå till på detta viset kan man ju fråga sig?  Gå med här och skriv under.



Vad migrationsministern säger och tycker om detta går att läsa på aftonbladet.se På Facebookgruppen uppmanas alla att mejlbomba migrationsminister Tobias Billström (M), med ett brev som inleds:

"Hej Tobias! Jag skäms över att kalla mig svensk en dag som denna."– Tyvärr är han ute på resan, så det kan bli svårt för honom att kommentera detta, säger ministerns pressekreterare Linda Norberg till Aftonbladet.


Här finns hela artikeln.

Jag är väl insatt att Sverige inte kan ta emot alla som behöver hjälp men denna, gamla dam har ingen som kan må om henne. Hennes älskade bor i Sverige och är beredda att ta hand om henne. Ändå skickas hon rakt in i döden. Fruktansvärt Sverige. Fruktansvärt.


SKILJS FRÅN FAMILJEN Ganna pussar sitt lilla barnbarnsbarn Elvin. Trots att flera experter tror att den långa resan till Ukraina kan bli hennes död ska 91-åringen utvisas i dag.


Kommentarer
Postat av: Martina

God kväll gumman!



Hoppas allt är bra med er denna Tisdag?!

Ja de där med den dementa kvinnan r helt sjukt men läste nu på aftonbaldet att hon får stanna, jag fattar inte en 91 åring finns de liksom inte andra om man sger så..ja sjukt är de blir så förbannad.



vet inte riktigt hur de går med min mage, läkaren ringde i Fredags och eftersom varken piller eller nått hjälper fast jag har spirall och 2 tabletter provera så ville hon inte göra något utan jag får fortsätta som jag gör nu och vänta på titthålsoperation...hon skulle ringa operation kordinatorn så får väll se när jag får operera mig.



Är ju inte helt klar Doula än, för måste göra deras skriftiga prov och en vara med på 3 förlossningar först men sen så:D men de är en bra bit på väg och utbildningen är ju klar:D



Har ni några planer för veckan?



kram och hoppas dagen varit bra

2011-10-18 @ 16:31:07
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin