Man måste vara ENVIS.


Publicerat den: 2011-10-13 [11:13:04]

Godmorgon torsdag.
Soligt ute ju. Härligt.
I morse hittades ytterligare en tand i munnen på korven. Fler ser ut att vara på g.
Inte konstigt att hon tjuter vissa nätter. Några sådana har vi haft. Absolut.
Då är det JÄKLIGT VIKTIGT att läsa det allra första kapitlet ur Sova hela natten boket. Det om LUGNET.
En lugn mamma och pappa som guidar till god sömn= En lugn korv.
Klart man får guida. Alla behöver sova. Det finns inga barn eller vuxna för den delen,  som INTE behöver det.
Vi hjälper henne till god sömn precis som vi hjälper henne att käka, byta kläder, ta sig fram osv...

Nä - visst skrev jag att det var torsdag.
På lördag fyller jag år också. Hela 21 år gammal blir jag :) Hipp hipp hurra för mig då.
Nä. Tänk om det vore så. Vad gjorde man när man var 21? Få se här...
Hade precis träffat min älskade Pär. Nybakad syrra. Självständig.



Ska ta mig till SATS idag också. 4 gången denna veckan.
Visste ni btw att en graviditet får magmusklerna att dela på sig.
Situps hjälper inte ett skit.
Man kan göra hur många som helst men magen kommer ändå att puta.
Det gäller att gå på djupet för att träna upp magen på nytt och det är just det jag håller på att göra.
Det blir en hel del kondition också. Man vill ju tighta till sig. Ha en stark och frisk kropp.
Här gäller det att ha en jäkla anama alltså. Vara hård mot sig själv.
Ingen kommer att servera mig en stabil och pigg kropp inte.
Jag MÅSTE göra detta helt själv och KOMMER att göra det.
Det är som att söka jobb. Säljer man inte SIG SJÄLV på arbetsmarknaden så kan man ligga gärna ligga kvar i soffan och steka. Det är INGEN och då menar jag verkligen I.N.G.E.N - som kommer att knacka på min trädörr och slänga ett jobb i famnen på mig.
Tur att man är en envis brutta i vissa sammanhang.




Nu babblar jag bara.
Dags att dra upp korven ur sängen.


hej svejs.



hej vi är bästisar.


hej.

Kommentarer
Postat av: Angel

21?Trodde vi var jämngamla eller så har du slutat fylla år hahaha

2011-10-13 @ 18:21:44
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Angel

21?Trodde vi var jämngamla eller så har du slutat fylla år hahaha

2011-10-13 @ 18:21:44
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag söta vän..

Här är allt så bra som det bara kan vara med oss alla.Ska snart ner och hämta hem min prins och det längtar jag jätte mycket till..när alla är samlade mår jag som bäst...Hoppas att du får en fin helg med din fina familj..söta bilder på sötnosen din.kram kram

2011-10-14 @ 13:13:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kristiina - preggo för andra gången

Då måste jag för det första gratta dig så mycket på din födelsedag! Stort grattis finaste Teddy!!! <3



Jag har sökorden i min blogg på blogger. Har ni inte det på blogg.se? Annars kan man ju koppla sin blogg till statistik sidor. Testa att Googla statistik + blogg.se.



Hoppas du får en underbar söndag! Massa pussar och kramar!

2011-10-15 @ 09:17:06
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Sofia

Precis :) Hoppas passet blev bra, kram

2011-10-21 @ 12:51:33
URL: http://lowaojag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin