Vad kan detta vara?


Publicerat den: 2011-10-28 [13:56:11]

Här hemma försöker vi = JAG fortfarande förstå att det är dag och inte natt. Inatt sov vi nämligen inte så där jätte bra här hemma. Några gånger har nu Anelia vaknat mitt i natten mellan 02:30-04:30 och gråtit otröstligt. Ingenting och då menar jag verkligen INGENTING hjälper. Det är inte nattskräck eftersom episoderna är så pass långa och hon är vaken under tiden. Hon skriker som om hon rent ut sagt blir misshandlad.

Låter hemskt, hemskt, hemskt :( dagen efter är hon glad och pigg som alltid.



Vi vuxna är dock som zombisar...

Vad ska man göra?
Vad kan det vara?


Jag har faktiskt tagit upp henne för att trösta. Det fungerar så länge hon är nära. Och fungerar detta när hon har sådana hemska skrikperioder så får det vara så. Annars sover hon som en gris.













I övrigt går mina varmaste tankar och mitt hjärta till en mycket god vän denna veckan. Hennes pappa gick bort samma dag hon födde två små fina pojkar. Livet är banne mig inte rättvist.
Vila i frid.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja eller vi hade en tjej här som kan se sånt iaf, utbildad.. Så hon sa att det var precis som jag känt.. Hmm.. lite läskigt är det, men så länge de är en nära släkting som bara vill skydda så känns de ju okej iaf =)



Jobbigt det där med nätterna för er..

Hoppas att det vänder snart..

De brukar ju sova mindre och dåligare när de har väldiga utvecklingsfaser, eller ska få tänder och såna saker..

Men kan ju trösta er med att det går över, man får helt enkelt stå ut när det väl är där.. Jobbigt att hon blir så ledsen bara =(

Men som du säger, är det närhet hon behöver så är det väl klart att man ska ge henne det..



Otroligt fina bilder på tjejen med =)

Så himla söt!!



Ha en bra dag!!

2011-10-29 @ 13:04:09
URL: http://fotolaiza.blogg.se/
Postat av: Johanna

TUFFT! Ibland förstår man sig inte på de små liven. Jag hoppas du får nana inatt! Kram om

2011-10-29 @ 21:09:26
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej min vän!



Va jobbigt för er att nätterna ännu är så där:( Så svårt att veta varför dem gör så där! De kan ite vara fler tänder eller så, att hon känner sig ensam?

Hoppas de lugnar ner sig och ni snart får sova!



hihi jag vet faktist inte vart mössan är ifrån jag tror de är åhlens...hon fick dem när hon fyllde år så kolla in på åhlens:)



Hoppas ni haft en härlig helg

kram

2011-10-31 @ 08:28:37
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Jessica

Härlig blogg =) hit kommer jag flera ggr =) jag har också en bröllops blogg men den är länkad i min familje blogg längst ner på länk sidan =). kram

2011-10-31 @ 17:32:20
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så, hur går det för er?

Får ni sova något?



Jag hoppas det iaf..

Och hoppas att ni har det bra!



Mvh Lisa

2011-11-01 @ 13:17:52
URL: http://fotolaiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin