Bye bye bajsbord.


Publicerat den: 2011-09-18 [11:22:29]

Nu har skötbordet som vi fick av fina F gjort sitt.
Anelia är alldeles för ivrig för att ligga där och näcka och så har det börjat att falla isär lite, så nu håller min händiga make på att montera ner det.
I en av lådorna hittade vi små små kläder i storlek 50, som i början var alldeles för stora för henne...
Tänk att lillfisen bytt blöja i den sedan hon var en 2,5 kg bäbis... Har hon verkligen varit så liten???


Det ligger verkligen sanning i det där om att ta vara på småbarnstiden.
För några månader sedan var hon en liten fjärt som bara låg ner, med ögonen i kors och benen i grodställning. Nu är hon här och där och överallt. En skatt med mycket vilja & bus i ögonen.
Snart är liten tjej.

Tiden går fort...



Vad vi ska göra idag?
I don´t know.
Min huvudvärk håller i sig...





från en liten fågelunge.


till stora tjejen.



Ja just det.
Imorgon börjar träningen PÅ RIKTIGT.
Har slarvat som bara den sista månaderna.
Men imorgon väntar SATS på mig.
& så ska jag börja simma också pga min rygg.
Skönt.


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej min vän!



oj ja hon va verkligen liten där:) hihi och sockersöt är hon nu!

ja skötbordet, vi har Emilia uppe på tvättmaskinen vi på en skötbädd:P funkar bra men ja hon rör sig ju en hel del kan man säga.



va ju på intervjun idag och man såg ju såna där yttepytte så bebisar kan inte fatta att de är snart 1 år sen Emilia var så liten:S



ja vården i Sverige ska mna inte prata om riktigt tror jag, fan pengarna går till allt annat men inte till vård & omsorg....sjukt är de!



de gick kanon på intervjun, hon skulle ringa referenser och sen höra av sig här snart:) bara hoppas nu hihi!



Hoppas allt är bra med er och att ni haft en bra dag

kram

2011-09-19 @ 15:05:37
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: jannie

tänk att våra älsklingar har varit så små!!

Hade oxå framme Victors första kläder här om dagen.såååå söta!O de luktar ju ff honom...

Vilka minnen!Älskade ongar!KRAMAR

2011-09-21 @ 14:58:22
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag snäckan.Här är allt bra med oss alla..Hemma med min prins efter jag har tok saknat honom när han varit på förskolan hela morgonen och förmiddagen.NU ska han var hemma med mig fram tills måndag...Han går bara på skolan 15 timmar per vecka vissa veckor är det 2 dagar o de andra är det 3 dagar 6 timmar åt gången..vill inte ha han där mera ändå..sen när man börjar jobba så blir det nästa samma tider kanske en timmar länge om dagarna,,men inte när jag jobbar kväll så det har man tur med jobbet..

Ja vilken dag som helst kan prinsessan bestämma sig för titta ut..längtar massor.Ha en fin eftermiddag med din söta prinsessa.kram kram

2011-09-22 @ 14:51:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken sötnos:)

Hoppas ni får en härlig kväll,kram

2011-09-22 @ 21:14:27
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: jessica-mamma till melwin

Heeeeej fina ni!!



Vad fint du gjort i ordning bloggen :)



Mycket personlig och alldeles underbar!!



Hoppas ni alla mår bra... Läsa att skötbordet är väck... Ja, tids nog så blir dom ju såpass rörliga och ivriga att skötbordet näst intill blir farligt... Dom kastar sig osv...



Jisses va tiden går.. kommer ihåg det som om det vore igår när du la upp bilder på lilla underverket som tittat ut.. så liten, späd, skör och bedårande.. Och nu en egen liten person med vilja, humör, och som för var dag tar in allt vad denna värld har att erbjuda henne... Hon är dock lika sockersöt nu (om inte ännu sötare)



Bedårande liten tös ni skapat :)



Hoppas hoppas helgen blir fin för er.. föm min del blir det praktikjobb heeela helgen. Men det är skoj :) RIKTIGT INTRESSANT!



Må bäst och va rädda om er.. stoooor kram

2011-09-23 @ 21:39:33
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: Saali

Du har en underbart vacker dotter :)

2011-09-25 @ 17:16:30
URL: http://saali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin