Grattis älskade Nemo på din 7 års dag.


Publicerat den: 2011-09-30 [22:15:02]

Ohhh hjälp. Var Hej Sonja mitt senaste inlägg?
Bajsdåligt skriver jag då.
Inte säger, utan skriver, jag skriver ju och inte tjittjatrar.


Hej Sonja var det sist ja. Hon är bra den där Sonja.
Denna veckan har vi alla snorat som dagisbarn.
Först ut var Pär.
Sedan Anelia, för första gången i sitt liv.
Nu är det jag.
Det är så synd om mig tycker JAG själv.
Nemo vet vi inget om eftersom han alltid är just, Nemo.

Idag fyller den lilla fisen hela 7 år.
7 år har han funnits
på denna planet och tagit oss alla med storm.
Våran fina, kära och helt underbara familjmedlem.



Ni vet ju allt det där om att han räddat mitt liv...
900 gram hamnade i mina nävar en sen novemberdag 2004.
KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET!!!
En liten lurvig varelse som kallas för hund, har kommit att bli en av de viktigaste i våra liv.


Han är en av DE VIKTIGASTE och kommer att förbli så.
GRATTIS DU ÄLSKADE NEMO.
Må du vara frisk, kry och hos oss läääääääääääänge till.




Mamma Teddy har knådat ihop denna tårta till oss människor. Fyllningen är gjord på blåbär för att få den saftig. Därefter är det nötchoklad, punchrullar, mascarpone och en skvätt grädde. Mums. Toppen är gjord av SP (sugar paste). Allt är ätbart förutom fjädersvansen.


En tårta i vitt och blått, format som ett hjärta för våran pojke.


Serdu bro, jag brukar haffa plaste och suga på den. Hur gör du?


Vi lovjar varandra.



Ha en bra fredag mina vänner.
Vi har firat Nemos dag med hela familjen.
Han var såååå lycklig med all mat. Alla presenter.
Och viktigast av allt

...oss ALLA TILLSAMMANS.


GRATTIS ÄLSKADE DU.
WE LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jessica-mamma till melwin

Heeeeeej!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS underbara NEMO på din 7 års dag..... UNDERBART att känna en sådfan gläd´je, kärlek och lycka till ett litet fyrbet djur :) Men visst skall han vara lika mkt värd som alla andra....



Får jag lov att fråga, hur han räddade ditt/ert liv.. har nog missat detta??



Vad händer i helgen då??? mår ni bättre??



KRAMIS

2011-10-01 @ 11:26:42
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: Mira

Grattis i efterskott till fina Nemo!! Sicken söt tårta du fixat, du är duktig du tjejen!



Allt bra annars, med sömn och alla rutiner, livet i sig osv? =)

Här är det full rulle, har ju börjat jobba (för 2 veckor sen) och det känns... Man är helt slut på kvällarna, vill bara umgås med Ella och sen däcka i säng tidigt. Hinner inte med något annat. Men det kommer väl bara man vänjer sig vid detta nya liv..



Hoppas helgen varit toppenfin, stor kram!

2011-10-02 @ 21:30:00
URL: http://mirandalux.se
Postat av: Martina

Hej söt!



stort grattis till Nemo, en stor kille han blir:) jätte fin tårta han får med:D mummsigt! Duktig du är.



Hur är de annars?



kramar och sköt om er

2011-10-03 @ 13:24:40
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin