Här & där och överallt.


Publicerat den: 2011-09-15 [10:10:28]

Ush, I know. Denna bloggen går på sparlåga just nu. Jag är värdelös på att svara på kommentarer. Lillfisen är ju typ överallt här hemma just nu och det blir en massa spring hit och dit för att undvika små olyckor, hahaha. Öppna dörrar och skåp är skoj. Jaga hunden är hur roligt som helst. De delar tom på leksakerna.
Eller delar och delar...
när den ena leker med något stirrar den andre...


Våran fina tjej växer så fort just nu och ibland vill man bara trycka på STOPP knappen och få ha henne så liten ett tag till. 9 hela månader har hon hunnit att bli, ojoj. Just nu älskar jag verkligen att vara mammaledig. Vi leker och busar och pussas och kramas mest hela dagen lång. Hon är en sådan glad prick och fyller hela min själ med så mycket lycka. 



...men visst hade det inte varit fel att få jobba lite också...





Vi är så lyckliga att vi har dig våran älskade skatt


Kommentarer
Postat av: Mira

Glömde säga att det var väldigt fina bilder i inlägget under. Även här så klart! Ni är en så fin familj ♥



Visst går tiden för fort, känner igen det där alltför väl. Man vill bara stoppa tiden och få njuta. Men var sak har sin tid. Jag ska nu börja jobba på måndag och det är med blandade känslor. Det ska bli roligt med nytt jobb och allt, samtidigt som man är ledsen över att den här tiden hemma med Ella är slut. Men - det ska bli skönt att vara den professionella Mira igen.



Kram kram

2011-09-15 @ 14:45:31
URL: http://mirandalux.se
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-09-15 @ 21:05:52
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Martina

Hej min vackra vän!



skönt att ni kommit hem, förstår att flygräddslan sätter gränser, låter så läskigt när du tuppat av och så:(



hihi känner igen de där med att dem små är överallt, lika dant här hemma hinner knappt med får göra inhängnader för att ens kunna sitta och äta typ haha!



mysiga bilder du bjuder på ni verkar ha haft de mysigt tillsammans och ni är ju så fina:)



jag läser engelska A för att plugga upp till ett G då jag har IG i betyg nu tyvärr:( men hoppas på ett g denna gången skulle sitta fint!



vill passa på att önska er en trevlig helg

kramar

2011-09-16 @ 12:49:07
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Jannie

Superfina kort på er!

O så jäkla bruna ni är då!Inte alls sotis...

O jättefint har du gjort här!



Tack snälla du!Jag säger bara samma som dig.Älskar o vara mammledig!Speciellt när vädret är som idag (o igår).Man blir ju helt lycklig av att bara kunna vara ute o röja runt!

O våra små älsklingar sen...

finns inget bättre!Så mycket lycka!



nu måste jag kasta in handduken!Ska åka o hämta Victor hos mina föräldrar.Han har vart där ett par timmar medans jag kört lite ego tid...

Ha en underbar helg vännen!Massa massa kramar

2011-09-16 @ 13:48:17
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Linda - ndaiL

va söta ni är!



Och vad fint du har fått här inne :)



Min blogg går också på sparlåga just nu.

2011-09-17 @ 20:42:40
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Här är det också full rulle hela dagarna, man springer i ett känns det som och det är bara NEJ NEJ som man säger tycker jag :)



När hade du tänkt börja jobba?



Kramar!

2011-09-20 @ 20:13:14
URL: http://familjenn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin