Minnen som ligger varmt om hjärtat...


Publicerat den: 2012-04-22 [21:39:32]

Nu är en hel helg på Borås förlossning gjord.
Jag arbetade kväll på lördag och dag på söndag, vilket betyder att jag fick sova över där. Att komma hem vid 01 och gå upp vid 04 hade varit omöjligt och till och med olagligt. Skönt att kunna sova ut. Hade tom med mig poppisar till kvällsfilmen igår kväll :) Barnfri var jag också :) Nice nice, men jag saknade de mina där hemma.

Bloggen. Ja. Jag vet inte.
Den håller nog på att dö ut tyvärr.
Funderar på att avsluta den.
Vi får se vad det blir av det hela.

Och vet ni vad?
Jag har äntligen fått tummen ur och framkallat en massa massa bilder på vår familj.
Vi har inga framkallade bilder på Anelia där hon är mer än 5 månader, så detta var verkligen på tiden.
Dopbilderna är redan i album. Nu väntar resten på att få bli sorterade :)

Kram på er








Kommentarer
Postat av: karolin

Jag förstår dig angående bloggen. Min har också vart på väg att dö ut några ggr men folk har sagt åt mig att fortsätta så då har jag gjort det :) Men man ska känna att man har tid och lust för den, annars kan det kvitta tycker jag. Men det är så mysigt att läsa här inne, även om jag inte lämnat avtryck jämt :P (läser oftast genom mobilen och då går det sällan att lämna kommentar).



Kram!

2012-04-22 @ 22:00:11
URL: http://yoursofmine.blogg.se/
Postat av: karolin

Ja herregud, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag höll uppp brallorna! Heeeelt sjukt! Jag måste sett ut som ett 7-våningshus som kom gående på bredden när jag var gravid haha



Kram!

2012-04-23 @ 06:15:21
URL: http://yoursofmine.blogg.se/
Postat av: Martina, med Emilia och Cornelia

Hej vännen!



Va kul att få läsa lite ifrån dig igen:) Var ju ett tag sedan. Va mysigt med att jobba på förlossningen:) Förstår att du trivs men jobbigt de där med att jobba kväll för att sedan jobba dag men skönt att de finns så ni kan sova över.



Härliga dop bilder:) Alltid kul att framkalla lite bilder och gå igenom dem sen:D



Hoppas ni får en bra vecka

kramar

2012-04-23 @ 08:18:05
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Milla

tråkigt om du avslutar gumman men jag e lite inne på samma spår,tid finns inte helt enkelt. Eller ah jag använder appen instagram numera där det är lite som en bildblogg för hela världen.

2012-04-23 @ 09:07:04
URL: http://lifeofmilla.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack!! Känns så skönt när man nått sitt mål! :)

Förstår dig precis, känner likadant när jag jobbar. Man längtar ju hem nått otroligt efter sin skatt.

Har just nu praktik på ett demensboende. Riktigt kul!! Men ser verkligen fram emot hösten praktik på sjukhuset :)

2012-04-23 @ 11:16:23
URL: http://alexandrajakobsson.blogg.se/
Postat av: Mira

Om du har iPhone så tycker jag att du ska börja på instagram! Så snabbt och roligt att bara slänga in en bild och nån rad text!

Hoppas såklart att du fortsätter blogga!!



Massa kramar

2012-04-24 @ 18:49:31
URL: http://mirandalux.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin