Tråkigt


Publicerat den: 2012-04-10 [12:02:35]

Det är så himla trist att blogg.se är så otroligt dålig. Det går över huvudtaget inte att mobilblogga och denna bloggen blir då väldigt lidande. Tråkigt!!!

Tisdag idag då.
Har hunnit lämna lillkorven på förskolan under några timmar och jag själv har tagit en sväng förbi SATS, fikat med F och hennes fina tvillingar och nu sitter jag här med en kopp kaffe och vill att klockan ska säga att det är dags att hämta hem min fina flicka. Ikväll arbetar jag natt också... förmodligen borde jag försöka sova lite också.



Annars är det en del som snurrar i huvudet. Som vanligt med andra ord ...

Får se vad jag väljer till slut. Min familj kommer i första hand och prioriteras alltid på första plats.


Trevlig vecka på er allihop.
Må gott och ta hand om varandra.
Nu ska här pimplas kaffe.


image description

Kommentarer
Postat av: Mira

Hej vännen! Hoppas allt går bra på förskolan för skruttan!



Haha - vi har inga direkta rutiner med Ellas sovande. Hon sover alltid ca 45 minuter på förskolan. Hemma sover hon allt mellan en och tre timmar på dagen. Lägger sig runt 20-21, antingen i vår säng eller i soffan. Hon somnar bra på båda ställena. Sen vaknar hon oftast en gång per natt - för att hon tappat nappen. Instoppning och sen sover vi vidare. Vaknar runt sjutiden oftast.



Hade ju så mycket problem med sovandes förut men nu flyter allt på bra.

Hur gör ni och hur går det för er?

Stor kram

2012-04-10 @ 19:03:35
URL: http://mirandalux.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin