Hejdå Sverige.


Publicerat den: 2012-08-18 [11:28:59]

Ikväll kl: 18:35 lyfter så vårat plan till Bulgarien. Vi åker senare än vi trodde men nu är vi på g iaf.
Ni känner ju till min flygrädsla och förstår kanske att jag ör en aningens nervös just nu.
 
Landar kl: 22:30 ( bulgarisk tid) på Burgas flygplats och där kommer morbror vänta på oss för att köra hem oss till Varna och kvartal Galata.
Uppdaterar er när vi är på plats.
 
OM någonting skulle ske med flyget så vill jag berätta för alla mina nära och kära att jag älskar er.
Men vi hoppas självklart att vi landar safe :)
 
 
Hejdå Göteborg och Sverige.

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Hej finingar! Jag önskar er en fin resa! Det förtjänar ni efter allt pendlande! Massa kramar!

2012-08-21 @ 20:49:54
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Mamma till William och Wilma

Hej hjärtat..Det var ett tag sedan.Hoppas att allt är bra med er alla och ni har det trevligt nere i Bulgarien..krma kram

2012-08-28 @ 11:55:12
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin