Några timmar kvar...


Publicerat den: 2012-08-12 [01:10:52]

på förlossningen för denna gången.
Om några timmar börjar min semester som kommer vara i tre veckor och därefter kommer jag att vara placerad på BB i höst. Hur länge jag blir kvar där är oklart, men jag kan tänka mig att det blir under några månader iaf.
Vi är ett mycket härligt gäng på bebisfabriken inatt och just nu är det lugna gatan.
Sådana nätter kan också behövas.
 
På måndag kommer äntligen mor och far hem från sin Varna resa och maken min åker till Oslo för att hämta hem de.Gulligt. Makens semester börjar på måndag också och det är en evighet sedan vi alla hade ledigt samtidigt :) Ska bli fint att ha Anelia hemma från dagis och leka och busa på dagarna.
 
 
Dags för kaffe här tror jag.
Kärlek till er alla.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Ha en underbar semester gumman.
Kram till dig från mig.

Postat av: Nathalia

Ha en underbar semeter nu min vän.
Ska bli så kul att få se bilder och läsa om hur ni har haft det. Hör av mig efter brllopsresan
KRAMMMMMMMMMMMMMMM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin