JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...


Publicerat den: 2012-02-11 [17:09:53]

...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nu har vi en välfungerande dator igen. Är så glad, glad, glad för det ska ni veta:) Pärs gulliga arbetskollega har ixat i ordning den och räddat min vardag, haha. Nä, men lite svårt är det minsann att låna Frölunda bibliotekets datorer då de minst har 243 år på nacken.
Ta sig till Biomedicinska är inte heller jätte roligt. Man vill ju inte motionera upp för den där backen i onödan inte :) Nej inte alls. Inte med en vagn iaf... Alla bilderna är iaf förlorade (ej sparat på UBS minnet, illa), dock finns de kvar i kameran och får föras över snarast. Måste även framkalla en massa...




Det är något konstigt med trycket utomhus tycker jag. Känner mig yr och nästan lite smålullig dessa dagar. Känns mest som att jag går runt i ett töcken. Kaffet botar ingenting längre heller. Svikare!  Får verkligen skärpa till mig med vattendrickandet alltså. Blir inte så mycket av den varan när man har en vild, rörlig 1 åring som klättrar överallt. Kanske därför det lullas omkring här under dagen. Skärpning Teddy.





Ja just det. Fick kommentarer om att det inte har gått att kommentera här inne, utan då har man behövt ta sig bak i bloggen :( Surt. Får kolla upp det här nu med det samma! Men datorn är ju hemma nu så det är lugna puckar. Och så är det helg, en jobbhelg för mannen, trist! Men någon måste ju sätta bröd på bordet i detta hushåll :)
Snart dags för frugan att göra det samma ...





Nu: Middag. Taccos. Gott.




Trevlig helg hurrni.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Trevlig helg! :)

2012-02-11 @ 21:19:27
URL: http://jojosfoto.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Du är bara för underbar min älskade vän!!

Helt underbar är du..

Ja jag har skrivit dom sista inläggen från min mobil. Tack för ditt sista sms gulliga svar på din fråga är ett stort JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..

Massa pussar och krammar till dig och din fina familj..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin