Jaha, goddag, adjö...


Publicerat den: 2012-01-15 [11:07:36]

Då har vi varit på barnakuten, för tredje gången denna veckan. Och nu får det vara slut på detta flängande! Våran lilla tjej blir ju inte bättre. Magen krånglar, hon kräker, har hög feber och kissar mycket sparsamt.
Denna gången visade iaf proverna någonting och idag får vi reda på hur vi ska gå vidare med detta.
Anelia har blivit likgilltig mot alla som håller på och undersöker henne, stoppar saker i rumpan och klämmer på magen. Hon ligger mest i min famn och sover eller tittar upp i taket :( & det gör förbaskat ont i hjärta och själ det här.

Vi vill ha tillbaka vår pigga och matglada lilla tjej. Nu får det räcka!
Men tur i oturen är väl att hon fortfarande har babyhull som sjukdomen kan ta på. Ingen undervikt här inte :)
Nä.


Nu ska jag gå och plocka upp henne i famnen igen.
Hoppas ni alla mår bra där ute. Jag och mannen är nämligen helt knäckta.
Men vi kommer att resa oss på nytt.
Bra saker sker ju som sagt, SAKTA.


på pappa Pärs födelsedagskalas.


middag med mina föräldrar.


de nya köksgardinerna från Jotex.



& den nya gardinen för sovrummet.


Anelias nya örngott.

Kommentarer
Postat av: karolin

Länge leve babyhullet! Det kommer att gå bra det där, krya på liten nu :)



Kramar till er!

2012-01-15 @ 16:35:46
URL: http://yoursofmine.blogg.se/
Postat av: karolin

Precis, lillan får gärna ha dem nu så hon slipper det sen men jag vill inte ha dem själv..usch..nu vet jag inte jättemycket om hur utgången blir när man är vuxen men tänk om man får fula ärr och skit i ansiktet och så..då dör jag! Kanske är ytligt men jag vill hellst inte ha några just där alltså haha



kram

2012-01-15 @ 17:07:40
URL: http://yoursofmine.blogg.se/
Postat av: Erika - mamma till 3 <3

Nejdå det är inte hemligt :)



Jag vill så gärna bli barnmorska! Har velat det ett tag men ändå känt att det har varit alldeles för långt bort för att kunna bli sant. Men så kan man ju inte se på saker har jag insett nu ;)



Satt och googlade på det här om dan och det var så jag hittade till din blogg :)



Det får ta den tid det tar, men en dag så ska jag jobba med det jag allra helst vill :)



Hoppas ni har en bra dag idag.

2012-01-16 @ 12:01:03
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Krya på lilla vännen! Massa kramar

2012-01-16 @ 15:28:58
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Jannie

Godmorgon vänner!

Men jisses,är hon ff dålig?stackars älskade lilla Anelia.Hoppas verkligen att hon mår bättre idag.

håller alla tummar o tår.



Victor börjar sin inskolning nu den 25.Känns skit jobbigt...(för mig) Så en v kvar tills det drar igång.

Jag började mitt ord schema den 9 januari egentligen,men vi har fått lösa det på lite olika sätt.Har kunnat ta några dgr iaf...

Jag kommer vara ledig onsdag torsdag ena veckan o onsdag lördag söndag andra veckan.Larsa är pappa ledig på torsdagarna.

DET känns bra!



Massa kramar o hoppas sötisen mår bättre som sagt

2012-01-18 @ 07:21:40
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Ah sa trakigt att hora. Hoppas att hon redan ar MYCKET battre eller snart pa battringsvagen.

Det gor sa ont nar de sma ar daliga.



Halsningar

Yohanna

2012-01-18 @ 13:41:39
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin