19,90/ min in my a......


Publicerat den: 2012-07-11 [16:38:18]

JÄKLA INTERNET. Det har ju inte gått att använda internet här hemma. Eller internet går igång men man kan inte surfa. Datorn har sagt att det inte fungerar och då har vi varit utan nätet en hel månad om inte mer...
Telenor har som vanligt undersökt problemet och idag bad de mig ringa någon slags service som tydligen skulle ha det maffiga priset - 19,90 kr  i minuten.
Nej tack.
 
Jag satte mig och pillade med datorn nyss och se - problemet verkar vara löst.
Tydligen har datorn haft brandvägg mot internet och därmed har vi inte kunnat komma in.
 
Hoppas det håller sig så här nu.
 
 
Vad gör ni då?
Min svärfar och hans älskling är här och hälsar på oss nu under en hel vecka.
De bor i mammas och pappas lya och vi njuter av lite besök.
 
Behövs kan jag säga - Anelia gråter och gråter och gråter och kastar sig i golvet och jag vet inte vad - nästintill hela tiden. Det känns som att jag håller på att bli tokig...
 
 
 
äsh jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Detta är till dig A
Ibland vill man bara gråtta och har ingen bra dag.
Jag hoppas du snart blir bättre och kaan skratta och njuda av det goda livet. Puss och kram till dig.
Teddy Jag kommer vara i Alingsås mellan 20 till 22/7
Om du är ledig och jag hinner,skulle det vara kul att ses tycker jag.
Stor kram från din vän..

Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll söta blogg vän..
Hoppas att du har haft en mysig sommar dag..eller man får nästa säga höst dag..hihihi...skönt med ledighet...ja vissa dagar kan de små vara på lita mycket..hihihi..mysigt på sitt sätt...Hoppas att data problemet inte uppkommer igen.Ha en mysig kväll.kram kram

2012-07-11 @ 19:39:50
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Kristiina - mamma till Lovisa och Harry

De små går genom faser och gråter mer. Nu utvecklas hon med snabb fart och det är mycket som pågår i huvudet. Det märks på Lovisa också. Jobbigt för hela familjen men som tur är så är det bara en fas. Ni är fina föräldrar till Anelia. Stooor kram

2012-07-18 @ 07:53:13
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin