Liten ledsen tjej.


Publicerat den: 2012-03-19 [17:55:23]

Ny vecka och nya tag. Våran fina sessa är lite sjuk och ledsen.
Snoret rinner, och hostar och nyser och hade hög feber igår.
Orolig mamma som jag är så har jag sovit på golvet vid hennes säng inatt. Idag är hon iaf lite piggare och febern har gett med sig.

Imorgon är pappa Pär föräldrarledig och jag kommer spendera min dag på Borås förlossning.
Samma sak även på onsdag. Två dagspass gör jag denna veckan vilket betyder att jag stiger upp kl:04 = MITT I NATTEN!!! Men men, allt bra sker ju sakta så jag säger - ha en fin snart på veckan alla fina.

Kommentarer
Postat av: Martina

Nämen då:( Hoppas hon snart blir frisk lill tösen aldrig kul när barnen är sjuka!



Kul att du kommit igång med jobbandet igen, hur går de för dig vännen?:)



Hoppas allt är bra med er

kramar

2012-03-19 @ 20:39:17
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Kristiina - mamma till Lovisa

Hoppas prinsessan blir snart frisk! Vår älskling är täppt i näsan och trött, men ingen feber. Ooh det är tidigt du måste gå upp stackaren. Lider med dig. Sov gott och kramar till er!

2012-03-19 @ 22:26:05
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Mira

Det är så jobbigt när barnen är sjuka, man lider så med dem och vill bara ta bort allt det onda. Hoppas hon blir frisk snart!



Stor kram

2012-03-20 @ 18:21:33
URL: http://mirandalux.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Grattis ie fterskott till manen din.Ha en fin start på helgen.kram kram

2012-03-23 @ 14:41:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kristiina - mamma till Lovisa

Hoppas ni mår bättre nu! Jag fick uterin artery score 3 så har varit på flödes kontroll 1 gång i veckan. Bebben mår bra som tur är :) så nu på torsdag har vi tillväxt, flöde och ctg och då bestäms det om jag sätts igång eller inte. Men trycket har stigit under helgen så vi får se. Hur känns det att jobba igen? Jag saknade dottern men skönt att få vara sig själv ett tag. Ha en fin arbetsvecka. Pussar och kramar!

2012-03-26 @ 09:43:04
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Mira

Hoppas ni är friska nu? Här är det sjukt igen istället. Ella hade 39,5 för en stund sen =(

Kraken.



Stor kram till er

2012-03-26 @ 15:41:09
URL: http://mirandalux.se
Postat av: Nathalia

Hoppas att ni alla är friska och har det bra nu.

Jag mår bra men kanska trätt i kväll. Har haft en seg dag på jobbet har gått i ett.



Just nu läser jag serien om barnmoskan Ceilla Lind. När jag läser denna serien tänker jag på dig min vän,hur du ser till att både mammor pappor bebisar har det så bra det bara går ler.

Ha det så bra nu min älskade fina vän.

Postat av: Nathalia

Älskade vännen min!

Jag hoppas att lilla A mår bättre nu.

Hur går det på jobbet ditt? Bara bra hoppas jag.

Håller på att läsa serien om Cecilla Lind Hon är barnmoska precis som du är. Tänker jämt på dig när jag tar upp min bok,ser mig dig framför mig när jag läser den.Ha det toppen nu min fina vän

Massa krammar till er från mig

Ps det kan vara så att det kom flera komentarer från mig av samma sort, Min dator är lite dum just nu..

Postat av: Nathalia

Älskade vännen min!

Jag hoppas att lilla A mår bättre nu.

Hur går det på jobbet ditt? Bara bra hoppas jag.

Håller på att läsa serien om Cecilla Lind Hon är barnmoska precis som du är. Tänker jämt på dig när jag tar upp min bok,ser mig dig framför mig när jag läser den.Ha det toppen nu min fina vän

Massa krammar till er från mig

Ps det kan vara så att det kom flera komentarer från mig av samma sort, Min dator är lite dum just nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin