- Vi ses älskling...


Publicerat den: 2012-05-21 [21:32:26]



Jag och vår älskade skatt har haft en strålande dag tillsammans. Det var mys med mor-mor så att jag fick lite träning och därefter var det bus med granntjejen som Anelia förövrigt  går på förskolan tillsammans med. En trappa upp bor familjen och jag tackar min lyckliga stjärna över dessa fina människor.
Här om dagen då jag lämnade skatten på dagis hände något fint som fick mitt hjärta att smällta.

Anelia och jag hade precis kommit innanför dörren på förskolan då de andra barnen gjordes klara gör att gå ut. Några av barnen får syn på Anelia och ropar att - JAAA Aneeeeeliaaa är häääääär. Därefter kommer två lite äldre tjejer och tar henne i varsinn hand och vips så är min lill/stora tjej borta för att leka med de andra.

Kvar står jag och ropar lite smått: Vi ses sen älskling. Jag älskar dig.


tiden går så otroligt fort.


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Hej min fina vän!

Oj här går det undan med lilla/stora tjejen minsan.

Då känner man sig trygg när man kan gå och leka med dom andra barnen,jättekul att läsa att det går så bra för henne.

Jag mår lite bättre men fortfarande yr och lite darig när jag går längre sträcker. Hoppas att du mår bra?

Kram till dig från mig.

Postat av: Nathalia

Hejsan min vän!

Hur mår ni i solen? Bara bra hoppas jag. I dag gick jag ut själv till butiken. Var lite skakis och fick ta många pauser på vägen ditt. När jag kom hem så satt jag mig i soffan direkt var helt slut.

Ha det så bra nu och ta hand om dig kram.

Postat av: Anonym

Hej vännen



Underbart foto på söta prinssessan.



Ja vi hade en riktigt underbar dag ute med vännerna. Fler lär det ju bli med tanke på vädret nu, runt 28 grader var det någon som påstod häromdagen. vi smälter här.

Dock inne dag idag då sonen inte e riktigt kry.



Hoppas att ni har bättre väder idag. Ja även om det regnar kan man ju hitta på en massa mys =)



kram kram

2012-05-25 @ 10:03:33
Postat av: Johanna

Åh, det är så underbart att HÄMTA HEM sen med! Åh, att vinka och lämna av sin lilla skatt. Jag känner igen dina tankar! Fin helg önskar jag dig!

2012-05-26 @ 09:06:58
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Hej min kära fina vän.

Hur mår du och din fina familj?

I dag har jag och älsklngen min varit i stan och träffade våran fotograf,jättefin och trevlig tjej.

Ha det toppen nu i solen.

Kram till dig från mig.

Postat av: Kristiina - mamma till Lovisa och Harry

Isar är det bara för underbart när det händer? :) härligt att er sötnos trivs så bra på förskolan. Massa kramar!

2012-05-27 @ 08:32:14
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejsan min fina vän!

Nu var det ett tag sen du skrev blogg. Men gissar att du är ute och njuder av solen och värmen som kommit. Om en liten stund ska vi gå ut och gå,så jag får fota lite fina bilder.

Kram till er från mig.

Postat av: Mira

Liten blir stor, det går undan! Fina underbara flickorna som bara växer. Ibland vill man stanna tiden.



Hoppas du har en fin mors dag vännen, massa kramar

2012-05-27 @ 15:36:53
URL: http://mirandalux.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin