Att vara hennes mamma.


Publicerat den: 2012-05-02 [13:24:26]

Här är det soligt och varmt.

Om ca 1 timme ska jag trippa iväg till förskolan för att hämta hem min fina flicka.
Därefter blir det kaffe i solen och lek med Lizzan och hennes små. Härligt ♥
Ja, förskolan var det ja. Anelia trivs otroligt bra på sin förskola. Pedagogerna är fina, barnen roliga och hon har utvecklats något enormt mycket sedan hon började där.
Nu går hon mest hela tiden.
Babblar nonstop.
Förstår otroligt mycket och är bara så otroligt mysig att vara med ( för det mesta dårå ).

Hon är inte längre en liten fågelunge som behöver hjälp dygnet runt. Nu är hon en liten flicka som är här och där och överallt. Jag njuter för fullt av att se henne utvecklas till en egen liten individ. Se hennes alla framsteg. Hon är en fröjd och en frisk fläckt i vår familj. Tack min flicka för att jag får vara din mamma♥






Kommentarer
Postat av: Nathalia

Å vika underbara bider.

Jättekul att A trivs så bra på sin förskola/dagis.

Hur går det för dig på ditt jobb? Jag har varit ledig några dagar ska tillbacks till mitt jobb i morgon. Ha det så bra nu

kram.

Postat av: Johanna

Åh, du skriver så fint!!!!

2012-05-03 @ 08:59:23
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin