Det kommer en liten mus... som söker sig ett hus...


Publicerat den: 2012-05-28 [22:00:47]



Våra vänner Liz och Emil har ju fyllt år och vi fick barnledig i lördags så att vi kunde vara med på deras maskeradfest. Jag var en mus. Lite svårt att behålla sminket när det bara rann bort pga värmen men lite fick jag allt till det. Tack vännerna för en fin fest.


Vi gick hem i god tid eftersom lillkorven skulle hämtas hem runt 9 tiden ( pga morsdag och mamma som är florist öppnar buktiken tidigt) men även jag hade ett arbetspass och där behöver man vara klar i huvudet.


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Hejfina tjejen!

Underbar bild på .

Ha ha du ska bara veta hur underbart det var att elda upp korden. Jag är sjukskriven i två veckor nu.

Klart jag hör av mig om vi ska till gbg vännen.

Postat av: Kristiina - mamma till Lovisa och Harry

Vad söt du är som mus! :) och härligt att få komma iväg tillsammans ibland. Sv: jag väntar då med att publicera din kommentar ;) Kraaam

2012-05-29 @ 21:34:51
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Nathalia

Kram min vän!!

Postat av: Nathalia

Kram min vän!!

Postat av: Jannie

Men hallå där babe!

Kul med maskerad!Hoppas ni hade en fantastisk kväll!

O du?Att du ens vågade gnälla på värmen... ; )

Nu är den ju som bortbllåst!



Hoppas allt är bra med er o att ni får en fantastisk helg!KRAMAR

2012-06-01 @ 13:26:55
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin