Det har varit


Publicerat den: 2012-09-16 [22:08:38]

en mycket fin helg med besök på Borås djurpark med grannarna. Jag kan ju inte hålla mig ifrån Borren;)

Därefter blev man barnfri och en mysig och fasansfull rolig kväll väntade på Star Bowling med flipperspel, bilrace och diverse andra spel. God mat, storbild tv och härliga människor <3
Nu är det söndag och imorgon en ny vecka. Det blir 4 arbetsdagar som väntar på mig. Veckan där på är det endast två och sedan hamnar jag på förlossningen igen. Tydligen behöver de någon som kan fabriken och de skickar ner mig dit medan en kollega som är grym på BB går upp. Bra!!!
Jag älskar att förlösa!!!!!


Btw- visst är dottern liiiiite lik mig. Kanske inte ögonen men iaf blicken???


Kommentarer
Postat av: Nathalia

H
Glad jag blir nu. Att du skriver igen har saknad dina inlägg.
Kram♥

2012-09-17 @ 19:45:30
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/
Postat av: Milla

så söööt

2012-09-27 @ 20:12:54
URL: http://lifeofmilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin