Nu går det fort....


Publicerat den: 2013-08-08 [22:10:50]

....det blir mörkare och mörkare för varje dag som går. Klockan har knappast slagit 22 och jag ser endast trädkronorna utanför.
Snart badar Sverige i mörker och det är dags för oss alla att plocka fram värmeljusen och jackorna och vantarna och jag vet inte vad som är varmt....
Men först ska jag hem. Hem till Varna.
På lördag lyfter planet och jag har Ågren till Max. Vill inte flyga. Vill knäppa med mina fingrar eller klappa händerna eller knacka i bordet eller vad som och helt plötsligt bara vara där.
Jaja, när vi väl sitter på balkongen och ser havet och tar ett glas kallt vin och hejar på grannarna och bara gör ingenting över huvudtaget. Ja, då kommer jag vara nöjd.


Jag gjorde en liten tårta btw.
Som tack för hjälpen till körkortet.


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Vilken fin tårta du gjorde vännen.
Grattis igen till körkortet♥

2013-08-14 @ 19:33:15
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin