-Fly away-


Publicerat den: 2013-12-19 [09:31:51]

Den 29 januari kl 08:00 lyfter vårt plan till Kanarieöarna och Sunwings familjresort - Arguineguin.

Nästan 8 dagar i paradiset med all inclusive, havsutsikt, en massa bad, lek och mysiga stunder med min familj. Nu längtar jag till underbara restaurangkvällar bland andra semesterfirare. Eller så korkar vi helt enkelt upp lite iskallt vin på balkongen efter att Anelia har lagt sig för natten. Vi korkar upp, sitter och pratar lite så som vuxna bör göra medan havet som ligger rakt framför oss gör även den oss sällskap.


Flygresan ner vill jag inte ens tänka på. Hur ska jag klara av den?????


Kommentarer
Postat av: Kristiina

Oooh jag tror att vi kommer precis att åka om varandra. Vi åker ner 8:e. Ha en fin resa. Kram

2013-12-19 @ 10:48:55
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Nathalia

Å så mysigt vännen.
Du kommer klara flyggresan hur bra som helst♥

2013-12-22 @ 00:15:55
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin