-Hennes fina kalas-


Publicerat den: 2013-12-09 [08:42:31]

Mellan natt tre och fyra under min nattvecka på jobbet så blev det kalas för vår flicka. Igår kom det små minimänniskor för att gratulera, äta tårta, fiska fiskedamm och leka:)
Anelia var i extas över sina tårtor och har sedan länge valt ut I drömmarnas trädgård som tema på en av de. Makka Pakka med sin stenar är favoriten så självklart fick han följa med och en hel del (ät)bara stenar till:)

Tack till alla som förgyllde älsklingens födelsedag och gjorde henne till en mycket nöjd och glad flicka <3


Nu är mina nätter över och jag ska försöka vila en tag. Min sömn har verkligen varit värdelös när jag väl ska sova och har varit nästintill, helt ärligt OBEFINTLIG! Hoppas det går fint att vända tillbaka natt och dag utan några bekymmer.


Kommentarer
Postat av: Petra Olsson

Grattis till 3åringen:)så kul med kalas o vilken tårta ,kram

2013-12-09 @ 14:15:46
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Hej min älskade fina bloggvän♥
Vill börja med ett jättestort grattis till fina A Stooora tjejen nu hela tre år Grattis hjärtat.
Har ej skrivit i min blogg på länge, har helt elkelt inte haft lust eller ork. Men du ska veta att jag tänkt på dig jättemycket♥
Har försökt ringa dig några gånger då vi varit i Alingsås men ej kommit fram, vi måste se till att vi har rätt nummer till varandra vännen min.
Stor kram till dig från mig♥

2013-12-10 @ 23:20:40
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin